Innkjøpsrådgiver
EIENDOM OG INTERNSERVICE INNKJØP BRUMUNDDAL, Sykehuset Innlandet HF
Furnesvegen 26, 2382 Brumunddal
Om jobben
Stillingstittel
Innkjøpsrådgiver
Oppstart
1. januar 2026
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 18. september
Sykehuset Innlandet (SI) har en omfattende anskaffelsesvirksomhet innen et bredt spekter av varer og tjenester. SI har mer enn 4000 avtaler og utbetaler mer enn 2,5 milliarder kroner til sine leverandører hvert år.
Vi søker en lærevillig person som ser muligheter i en stor og krevende organisasjon. Rett kandidat vil finne stillingen utfordrende og utviklende. Du vil bli en del av et spennende kompetansemiljø som inngår i et stort og spennende innkjøpssamarbeid som dekker alle helseforetak i Norge.
Stillingen inngår i innkjøp- og kontraktsavdelingen med tjenestested ved foretakets administrasjonssenter i Brumunddal.
For mer informasjon om Sykehuset Innlandet HF, besøk Sykehuset Innlandets hjemmeside: https://www.sykehuset-innlandet.no/
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for egen avtaleportefølje, herunder tilrettelegging og oppfølging i vårt innkjøpssystem
- Bistand til fagmiljøer innen facility management og andre enheter som støtter kjernevirksomheten og bistår til god drift på sykehusene
- Informasjon og opplæring på innkjøpssystem, avtaler og gjeldende regelverk og rutiner
- Koordinering og bistand til investeringer og anskaffelsesprosjekter i regi av Sykehusinnkjøp
Kvalifikasjoner
- Utdanning fra universitet eller høyskole, fortrinnsvis innenfor områdene innkjøp, administrasjon, økonomi er ønskelig
- Relevant erfaring fra innkjøp, fortrinnsvis med offentlige anskaffelser, kan kompensere for formell utdanning
- God tallforståelse og kompetanse på digitale verktøy
- Kjennskap til offentlig virksomheter generelt og helsesektoren spesielt er en fordel, men ikke et krav
Personlige egenskaper
- God serviceinnstilling og samarbeidsevner på tvers av fagmiljøer
- Ryddig, strukturert og analytisk
- Evne til å jobbe selvstendig og målrettet
- Du må være flink på kommunikasjon og inneha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Vi tilbyr
- Lønn etter overenskomst
- Gode pensjonsordninger i KLP
- Egne forsikringsordninger
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
- Bedriftsidrettslag SI Aktiv: https://www.siaktiv.no/
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester må legges ved i søknaden.
Kontaktinformasjon
Karl Løkken, Avdelingssjef, +4790598645Arbeidssted
Furnesvegen 262382 Brumunddal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehuset Innlandet HFReferansenr.: 5011775228
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.01.2026
Søknadsfrist: 18.09.2025
Kontaktperson for stillingen
Karl Løkken
Avdelingssjef
+4790598645
Om bedriften
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø.
Sykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
Divisjon Eiendom og internservice forvalter helseforetakets eiendomsmasse og leverer tjenester til alle helseforetakets over 40 lokasjoner i Innlandet. Divisjonen har seks fagavdelinger, Renhold og tekstil, Forsyning og transport, Servicetorg, Eiendomsdrift og utvikling, Innkjøp og kontrakt og Matforsyning. Våre om lag 700 medarbeidere er nøkkelen for å lykkes, og divisjonen legger til rette for et godt og utviklende arbeidsmiljø som er rekrutterende og som sikrer riktig kompetanse tilpasset fremtidige behov.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
4d699a7f-62ab-4277-b694-97657111ea77
- Hentet fra
talentech
- Referanse
3167702af84747e48b493fba236e3b40