Sjåfør KL BE / Kundemottaker
Anonym arbeidsgiver
Kokstad i Bergen, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Sjåfør KL BE / Kundemottaker
Oppstart
28.02.2025
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Vår kunde med avdeling på Kokstad og Straume tilbyr utleie av et bredt spekter av utstyr, verktøy og maskiner til både bedrifter og privatpersoner.
Denne stillingen blir på Kokstad avdelingen.
Vi søker nå en pliktoppfyllende «stå på» kollega med øye for detaljer til å håndtere transport og service i vårt voksende team.
Som vår nye sjåfør vil du være ansvarlig for å levere og hente utstyr til og fra kunder i Vestland, samt sørge for at utstyret er klargjort og i god stand etter hver utleieperiode.
Vi ser etter en person som er positiv, selvstendig, handlekraftig og trives med varierte arbeidsoppgaver og varierende arbeidstider i en hektisk hverdag.
Arbeidsoppgaver:
Transport av maskiner og utstyr til kunder med bil og tilhenger.
Testing, enkle reparasjoner, klargjøring og rengjøring av utstyr og maskiner.
Andre oppgaver på avdelingen etter behov.
Kvalifikasjoner:
Førerkort klasse BE
Trucksertifikat T1-T4
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
Erfaring med mekanikk.
Datakunnskap
Ønskelig med C/CE men ikke et krav.
Personlige egenskaper:
Positiv innstilling.
Handlekraftig.
Selvstendig.
Praktisk anlagt.
Fleksibel og gode holdninger
Vi tilbyr:
Et engasjerende og støttende arbeidsmiljø.
Konkurransedyktige betingelser.
God pensjonsordning
Er du klar for å bli en del av vårt team? Send inn din søknad snarest!
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Safe Bemanning AS er en bedrift som har spesialisert seg på bemanning innen Bygg og Industri. Vi er opptatt av å gi våre medarbeidere gode og stabile arbeidsforhold med stor fokus på sikkerhet, samt yte topp service for våre kunder. Vår visjon er å bli en lokal, langsiktig og synlig bemanningspartner innen markedet Bygg og Industri. Er du en kandidat som er på jakt etter nye muligheter, eller en kunde som trenger den rette medarbeideren, ta kontakt for en hyggelig prat.