Innkjøper hos OneMed: Vil du bidra til at helsevesenet får riktig utstyr til rett tid?
OneMed AS
Bølerveien 63, 2020 Skedsmokorset
Om jobben
Stillingstittel
Innkjøper
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 28. september
Du vil være en sentral bidragsyter til at selskapet klarer sine leveringsforpliktelser overfor kunder, og samtidig holder en fornuftig størrelse på varelageret. Du vil ha ansvar for avrop fra egen leverandør-portefølje, og jobbe tett med vår lager-operatør og andre interne og eksterne ressurser, for å optimalisere vareflyten fra leverandører og ut til kunder.
Rollen som innkjøper vil ha flere viktige oppgaver:-
Daglig innkjøp basert på behov og prognoser
-
Balansere optimalt lagernivå for egen portefølje i samarbeid med Supply Planner
-
Analysere og iverksette tiltak for å unngå og redusere kostnader knyttet til ukurans i varelageret
-
Initiere og delta i ulike kontinuerlig forbedringsprosjekter for å bedre drift og lønnsomhet
-
Samarbeid med masterdatateamet for kontroll og oppdatering
-
Transportbookinger av innkjøpsordrer
-
Avvikshåndtering internt og eksternt
-
Fakturagodkjenning
-
Håndtering av reklamasjoner og returer
Vi ser etter en person som kan jobbe planmessig og nøyaktig og klarer å strukturere arbeidshverdagen. Du er flink til identifisere utfordringer og finne gode løsninger. Du kan jobbe selvstendig samtidig som du er en god bidragsyter til teamet. Vi ser for oss at du har høyere utdanning innen økonomi, logistikk eller liknende (arbeidserfaring fra tilsvarende stilling kan kompensere for manglende utdanning). Du er flink med tall, system og logikk.
Ellers har du:-
Relevant utdanning. Arbeidserfaring fra tilsvarende stilling kan kompensere for manglende formell utdannelse
-
Erfaring med ERP systemer (eks. Jeeves, SAP, Visma, M3), og planleggingssystemer (eks. Anaplan, OMP+) er ønskelig men ikke et krav
-
Generelt gode IT ferdigheter, erfaring med Excel (og gjerne Power-BI)
-
Anlegg for kommersiell tenkning og god forretningsforståelse
-
God ferdighet i engelsk og et skandinavisk språk
Hos oss vil du få en variert stilling, og arbeid i et innovativt selskap der du har påvirkningskraft. Du vil ha en stor innvirkning på selskapets operasjonelle fremdrift, ettersom vi har korte og raske beslutningsprosesser. Du vil jobbe sammen med engasjerte og dyktige kollegaer, som alle bidrar til å oppnå felles mål. Vi setter bærekraft og etisk produksjon høyt i alle ledd og i alt vi gjør. Vi legger vekt på en god oppstart for at du skal trives, og få best mulig opplæring for å lykkes i stillingen. Vi har konkurransedyktige betingelser og gode pensjonsordninger. Du vil jobbe i lyse moderne lokaler. Vi sitter i åpent landskap og har korte kommunikasjons veier. Vi møtes også sosialt utenfor jobb på julebord, sommerfest og andre sosiale arrangementer. Det er parkering med elbil-lading rett utenfor våre lokaler.
Dette er en 100 % stilling. Stillingen rapportere til Supply Chain Planning ManagerHøres dette ut som noe for deg? Da vil vi oppfordre deg til å sende inn din søknad med CV i dag! Søknader vurderes fortløpende frem til 28. september.
Ønsker du ytterligere informasjon er du velkommen til å ta kontakt med Supply Chain Planning Manager Josip Bićanić - 93 00 59 51
Om bedriften
OneMed AS er en av Norges ledende leverandører av medisinsk forbruksmateriell og produkter til sykehus, kommuner, legekontor og helsegrossister. Vi er opptatt av kvalitet, samarbeid og bærekraft -- og vi ønsker medarbeidere som vil bidra til gode løsninger for både kunder og samfunn.
OneMed AS holder til på Berger i Lillestrøm og består av 43 engasjerte medarbeidere. Vi er en del av Asker Healthcare Group, med 4 500 ansatte i 18 land.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
45899481-c3e1-4f6c-a854-5af48ba5abf2
- Hentet fra
FINN
- Referanse
426709713