Konsulent
Dokumentforvaltning og arkiv, Frogn kommune
Rådhusveien 6, 1443 Drøbak
Om jobben
Stillingstittel
Konsulent
Oppstart
1. desember 2025
Type ansettelse
Fast, deltid 50%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 13. oktober
Da ønsker vi å høre fra deg. Avdeling dokumentforvaltning og arkiv har en viktig funksjon i kommunens organisasjon. Overordnet mål for tjenesten er tilrettelegging for rask og smidig dokumentflyt, samt sikker arkivering og kvalitetssikring av kommunens dokumentasjon. Vi trenger å styrke laget og søker derfor etter en engasjert og systematisk medarbeider som skal jobbe med daglig arkivdrift.
Arbeidsoppgaver
- Daglige driftsoppgaver som betjening av postmottak, journalføring, arkivering og brukerstøtte
- Kvalitetssikring og periodiske arkivoppgaver
- Bidra i videreutvikling og vedlikehold av prosedyrer og rutiner for kommunens dokumentbehandling
- Andre oppgaver kan også være aktuelle
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på høgskole/universitetsnivå fortrinnsvis bibliotekar, arkivfaglig utdanning eller IKT utdanning. Lang arkivfaglig arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskrav
- Ønskelig med interesse for og erfaring med relevante IT-verktøy, bl.a. Office 365 og P360
- God IKT/digital kompetanse
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
- Er initiativrik, selvdreven og strukturert
- Kan jobbe raskt og effektivt, samt håndtere store mengder data
- Er en lagspiller – som verdsetter kunnskapsdeling
- Er opptatt av kvalitet i leveranser
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr
- Pensjonsordning gjennom KLP eller SPK (undervisningspersonell). Offentlig tjenestepensjon er en livslang ytelse, og inkluderer også uføre- og etterlattepensjon. Du kan lese mer om offentlig tjenestepensjon her: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt
- Ulykkesforsikring, også i fritiden.
- Lønn etter gjeldende tariff og avtaler.
Kontaktinformasjon
Vegard Arnesen, Avdelingsleder, 920 06 506Arbeidssted
Rådhusveien 61443 Drøbak
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Frogn kommuneReferansenr.: 5018147284
Stillingsprosent: 50%
Fast
Startdato: 01.12.2025
Søknadsfrist: 13.10.2025
Kontaktperson for stillingen
Vegard Arnesen
Avdelingsleder
920 06 506
Om bedriften
Informasjon om offentlig søkerliste
Informasjon rundt søknaden
Vitnemål og attester skal legges ved søknaden. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i denne portalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse eller HK-dir.
Om Frogn kommune
Frogn kommune har ca. 16 000 innbyggere og vi er ca. 1500 ansatte innenfor hovedområdene oppvekst, helse og omsorg, livsmestring, kultur og næring, samfunnsutvikling, administrasjon, eiendomsforvaltning og teknisk drift.
I Frogn kommune jobber vi etter verdiene respekt, engasjement, profesjonell og raushet.
Les mer om Frogn kommune som arbeidsgiver og om vår organisering på vår hjemmeside www.frogn.kommune.no.
For mer informasjon om Frogn kommune som sted og byen Drøbak, ta en titt på www.visitdrobakoscarsborg.no.
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
43cf1b1a-2f90-4994-b819-8a14c05f4785
- Hentet fra
talentech
- Referanse
258624b8d5be4f44aa511a43392cbcc5