Vi vokser og søker Customer Success Manager til Logistra
Logistra AS
Øravegen 17, 6300 Åndalsnes
Om jobben
Stillingstittel
Customer Success Manager - software og logistikk
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi vokser og trenger flere dyktige folk på laget!
Vil du være bindeleddet mellom teknologi og mennesker og hjelpe tusenvis av kunder til en enklere hverdag innen logistikk?
Hos Logistra får du en variert og meningsfull arbeidshverdag, tett på kunder og kolleger - og mulighet til å påvirke hele kundereisen.
Vi ser etter deg som liker å snakke med kunder, har et sterkt engasjement for å hjelpe dem til å lykkes og ønsker å bidra til å utvikle Logistra videre.
Din rolleSom Customer Success Manager får du en sentral rolle i å sikre at kundene får maksimal verdi og nytte av Logistras løsninger. Du blir kundens viktigste kontaktpunkt - fra første onboarding og opplæring, til proaktiv oppfølging, mersalg og videre utvikling av samarbeidet.
Eksempler på arbeidsoppgaver:
Vi ser etter deg som
Vi tilbyr
📍 Arbeidssted: Åndalsnes
💌 Søknad sendes til: sindre@logistra.no
📞 Spørsmål om stillingen? Ta kontakt med Sindre på e-post eller telefon 984 12 642
🗓️ Søknadsfrist: Vi vurderer søknader fortløpende.
Om bedriften
Logistra utvikler og leverer skybaserte programvareløsninger innen frakt og logistikk til tusenvis av kunder. Selskapet ble etablert i 2004 og har siden 2022 vært en del av Proteria Group, med kontorer i Åndalsnes, Oslo, Halden, Bergen og Tübingen.
Vi er i dag åtte ansatte på Åndalsnes og 30 medarbeidere totalt i konsernet.
Hos Logistra finner du et teknologidrevet miljø med høy kompetanse, kort vei fra idé til løsning og en kultur preget av samarbeid, engasjement og trivsel.
Vi er i vekst og jobber kontinuerlig med å utvikle både våre løsninger og våre ansatte.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
41f0e79e-ebdd-465e-8d68-feb09d66e57e
- Hentet fra
FINN
- Referanse
279256068