Bak hvert effektivt verksted står en god administrator -- vil du bli vår?
Nardo Bil Ranheim
Theodor Overwiens veg 2, 7055 Ranheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Verkstedadministrator
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 31. oktober
En av våre dyktige medarbeidere har fått nye utfordringer internt, og vi er derfor på utkikk etter en engasjert medarbeider til administrative oppgaver i vårt kundemottak.
Dette er en spennende mulighet for deg som motiveres aller mest av å legge til rette for at de rundt deg lykkes, samtidig som du utvikler dine ferdigheter innen administrasjon og koordinering.📅🧩
Hva er jobben?Du vil samarbeide tett med verkstedleder, servicerådgivere og teknikere, og ha ansvar for mange av de administrative oppgavene i vår verksteddrift.
Dine oppgaver vil være:
-
Garantier og fakturering, herunder oppfølging inn mot leverandører
-
Lett brukerstøtte i våre verkstedsystemer
-
Oppfølging av gjeldende verkstedrutiner, i samarbeid med servicecrådgivere
-
Administrativ support for verkstedleder og servicerådgivere
-
Videreformidling av kundehenvendelser internt
-
Kundehenvendelser
-
Innkalling av kunder ved dekkhotell, kampanjer og lignende verksteds-aktiviteter
-
Rapportering opp mot satte nøkkeltall*
Stillingen vil ved ferieavvikling, fravær og høysesong, som kan forekomme flere ganger i året, bistå i frontdesk på vårt kundemottak.
Hvem ser vi etter?Vi tror du trives med å ha oversikt, skape struktur og bidra til at andre lykkes. Kanskje har du erfaring fra verksted, delelager eller kundemottak -- eller fra andre bransjer hvor koordinering, kundekontakt og administrasjon står sentralt. Kanskje har du jobbet med logistikk, service, resepsjon eller kontorarbeid, og er klar for å ta steget inn i en rolle med mer ansvar.
Vi ser etter noen som har et øye for detaljer, liker å jobbe systematisk og motiveres av å støtte kolleger og kunder gjennom ryddige prosesser og tydelig kommunikasjon.
🤝Hva tilbyr vi?
-
God opplæring med egen fadder.
-
Lønn og overtidsbetaling i henhold til Biloverenskomsten.
-
Gode forsikringsløsninger
-
Utstyr som får jobben gjort, i moderne verkstedlokaler.
-
5 uker ferie, hvert år.
-
Muligheten til å utvikle deg gjennom kurs - og videre karrièremuligheter internt.
-
Et miljø som scorer høyt på trivsel! I Nardo Bil oppgir 89% at de er fornøyd med å være ansatt hos oss, 86% vil anbefale oss som arbeidsgiver og hele 90% oppgir at de er fornøyd med sin nærmeste leder.
Om bedriften
Nardo Bil Ranheim er en del av Nardo Bil-konsernet og holder til i moderne lokaler på Ranheim i Trondheim. Vi er autorisert forhandler av premium bilmerker som Jaguar, Land Rover, Lotus og Zeekr, og tilbyr et bredt utvalg av både nye og brukte biler. I tillegg har vi et topp moderne verksted og delelager, hvor vi leverer tjenester av høy kvalitet til våre kunder.
Hos oss møter du et profesjonelt og inkluderende arbeidsmiljø, med fokus på utvikling, kvalitet og "Alltid Gode Opplevelser" -- både for kunder og ansatte. Vi er stolte av å være et merkeverksted med originaldeler, sertifiserte teknikere og høy kompetanse.
Vi er en del av Nardo Bil Gruppen, som består av totalt 14 forhandlere fra Rørvik til Ålesund. Nardo Bil Gruppen ble grunnlagt for snart 40 år siden, og er i dag forhandler av Volvo, Polestar, Jaguar, Land Rover, Lotus, Zeekr og XPENG. Vi er totalt 400 ansatte i konsernet, og omsetter for over tre milliarder i året.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3fd31dce-becc-4e07-8389-914a79c1b359
- Hentet fra
FINN
- Referanse
430842904