Senior innkjøper til offshore bransjen søkes!
Temp-Team avd. Bergen
Hardangerveien 72, 5225 Nesttun
Om jobben
Stillingstittel
Innkjøpsansvarlig – Olje & Gass-sektoren
Type ansettelse
Prosjekt, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
På vegne av vår oppdragsgiver, en velkjent aktør i olje- og gassbransjen, søker vi etter en dyktig og erfaren innkjøper med relevant bakgrunn innen anbuds- og kontraktsarbeid.
Du vil være ansvarlig for å håndtere hele innkjøpsprosessen, fra utarbeidelse av anbudsdokumenter til forhandling og inngåelse/oppfølging av kontrakter, samt oppfølging av ferdig leveranse fra leverandør. Veldig spennende mulighet for deg som liker å jobbe i en stor bedrift med internasjonalt arbeidsmiljø, dyktige kollegaer og mange muligheter for faglig og personlig utvikling.
I rollen som innkjøper kreves det at du evner å skape deg en god oversikt over behov, leverandørmarkedet, og at en tilegner seg kunnskap om og etterlever kjerneverdiene til selskapet.
Arbeidssted: Bergen
Arbeidstid: 8-16, fleksibel
Varighet: 1-års vikariat
Arbeidsoppgaver:
Ønsket bakgrunn:
Personlige egenskaper:
Vår kunde tilbyr et dynamisk arbeidsmiljø og store muligheter for læring og utvikling i et selskap i vekst med en mangfoldig, global kultur. De har konkurransedyktig lønn, samt attraktive pensjons- og forsikringsavtaler. Et dynamisk og inkluderende sosialt miljø.
Er det deg vi ser etter? Register din søknad med dokumentasjon og to referanser. Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende for avtale om intervju.
Du vil være ansvarlig for å håndtere hele innkjøpsprosessen, fra utarbeidelse av anbudsdokumenter til forhandling og inngåelse/oppfølging av kontrakter, samt oppfølging av ferdig leveranse fra leverandør. Veldig spennende mulighet for deg som liker å jobbe i en stor bedrift med internasjonalt arbeidsmiljø, dyktige kollegaer og mange muligheter for faglig og personlig utvikling.
I rollen som innkjøper kreves det at du evner å skape deg en god oversikt over behov, leverandørmarkedet, og at en tilegner seg kunnskap om og etterlever kjerneverdiene til selskapet.
Arbeidssted: Bergen
Arbeidstid: 8-16, fleksibel
Varighet: 1-års vikariat
Arbeidsoppgaver:
- Utarbeide og administrere anbudsdokumenter for materiell og tjenester i nært samarbeid med teknisk miljø
- Samarbeide tett med interne avdelinger for å forstå deres behov og eventuelle krav
- Bidra til å forhandle kontrakter med leverandører
- Oppfølging av hele innkjøpsprosessen, fra første behov er meldt til ferdig levert ordre til end kunde. Dette inkludert det å sikre levering innen riktig tidsramme, kostnad og kvalitet
- Bidra inn til kvalifisering av leverandører
- Forbedringsarbeid for å redusere intern risiko, kostnader og for å forbedre leveransekvalitet og samarbeid
Ønsket bakgrunn:
- Bachelorgrad (teknisk eller/og kommersiell) , og her kan relevant erfaring kompensere for manglende formelle kvalifikasjoner
- Minimum 3 års erfaring med innkjøp, anbud og kontraktsarbeid
- Kjennskap til leverandørmarkedet /prosesser rettet mot denne spesifikke del av oljeindustrien er en fordel, men ikke et krav
- Erfaring fra forhandlinger
- Teknisk forståelse
- God kjennskap til og interesse for effektiv bruk av ERP system
- Økonomisk forståelse
- God kjennskap til og interesse for MS Office pakken
- Norsk og engelsk språk, flytende skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- God arbeidsmoral, positiv innstilling og energi
- Gode samarbeidsevner
- Jobber godt selvstendig og i team
- Velorganisert, strukturert / detaljorientert og kvalitetsbevisst
- Kundefokusert med kommersiell bevissthet
- Fleksibel og tilpassingsvillig
Vår kunde tilbyr et dynamisk arbeidsmiljø og store muligheter for læring og utvikling i et selskap i vekst med en mangfoldig, global kultur. De har konkurransedyktig lønn, samt attraktive pensjons- og forsikringsavtaler. Et dynamisk og inkluderende sosialt miljø.
Er det deg vi ser etter? Register din søknad med dokumentasjon og to referanser. Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende for avtale om intervju.
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Temp-Team leier ut personell og rekrutterer kandidater til faste stillinger innen de fleste bransjer og stillingskategorier. Vår målsetning er å levere dyktige og motiverte medarbeidere som innfrir våre kunders krav til både faglige kvalifikasjoner og personlige egenskaper. I vår forretningsmodell fokuserer vi på tett personlig oppfølging, etisk forretningsførsel og leveranse som avtalt. Temp-Team ble etablert i Norge i 1985, og har nå 15 avdelinger lokalisert i Bergen, Drammen, Follo, Hønefoss, Kristiansand, Oslo, Romerike, Sandvika, Sarpsborg, Stavanger, Trondheim, Tromsø, og Tønsberg. Vi har også en egen spesialistavdeling for bil og mekanikk. Vårt hovedkontor ligger ved Nationaltheatret i Oslo.
Temp-Team inngår i Juhler Group, en internasjonal gruppe av rekrutterings- og bemanningsbyråer med kontorer i Norge, Sverige, Finland, Danmark, og England. I Norge har gruppen om lag 50 internt ansatte og hadde en omsetning på 228 mill. i 2024.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3d6d13f4-a6e4-45b6-808d-c7f726b58b89
- Hentet fra
recman
- Referanse
451703