Vil du kombinere førsteklasses kundeservice med spesielle transportoppdrag utenom det vanlige?
Jetpak Norge AS
Fridtjof Nansensvei, 2060 Gardermoen
Om jobben
- Stillingstittel
- Customer Service & Special Service Agent
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Jetpak søker en engasjert og analytisk Customer Service Agent som trives i et høyt tempo, og som samtidig motiveres av å finne kreative løsninger på komplekse logistikkutfordringer.
I denne rollen blir du en del av vårt kundeserviceteam, men får også en rolle i Special Service Desk (SSD) team som håndterer oppdrag utenfor standardproduktet vårt. Her møter du forsendelser som krever ekstra planlegging, presisjon og samarbeid på tvers av avdelinger. Du får bruke både din servicekompetanse, analytiske sans og løsningsvilje for å hjelpe kundene med det som ikke passer inn i “vanlige rammer”.
Hos Jetpak får du en variert arbeidshverdag med høyt tempo og korte beslutningsveier. Vi lover deg både faglig utvikling, ansvar og muligheten til å påvirke hvordan vi løser morgendagens transportutfordringer.
Dine hovedoppgaver:-
Håndtere kundehenvendelser på telefon og e-post med høy servicegrad.
-
Spore og følge opp forsendelser i samarbeid med flyplasser, transportører og kunder.
-
Sørge for at riktige dokumenter og opplysninger er på plass for booking.Konvertere henvendelser til bookinger ved å finne riktige løsninger.
-
Bidra inn i SSD-teamet med håndtering av spesialforsendelser og unike oppdrag.
-
Analysere kundebehov og finne skreddersydde løsninger utenfor standardproduktet.
-
Samarbeide tett med interne funksjoner som operasjon, økonomi og salg for å sikre leveransekvalitet.
-
Identifisere nye forretningsmuligheter og formidle disse til relevante team
-
Har meget gode datakunnskaper og bruker PC og Office-verktøy effektivt
-
Har erfaring fra kundeservice, spedisjon eller logistikk (eller ønsker å lære mer om det)
-
Er analytisk, nysgjerrig og løsningsorientert. Du liker å forstå hele kjeden bak en forsendelse
-
Kommuniserer tydelig og profesjonelt, både på norsk og engelsk
-
Trives med ansvar, håndterer flere oppgaver samtidig og tar beslutninger når det trengs
-
Har evne til å holde hodet kaldt når det haster -- og hjertet varmt når det gjelder kundene
-
Ønsker å utvikle deg videre innen transport og kundeservice
Stillingen innebærer skiftarbeid med rullerende ukeplan. Oppstartstid varierer mellom 07:00 og 12:00, og helgearbeid (lør./søn. kl. 08.00-16.00) inngår ca. hver 8.--9. uke.
For å sikre en effektiv rekrutteringsprosess vil vi gjennomføre intervjuer av aktuelle kandidater fortløpende.
Send gjerne en e-post til farrukh.ahmed@jetpak.no om du har noen spørsmål knyttet til stillingen.
Hvorfor Jetpak?Hos oss får du mulighet til å jobbe med kritiske leveranser i et selskap med høyt tempo og tydelig retning. Vi har strukturer og rutiner på plass, men vi verdsetter de som tør å utfordre dem når det trengs. Du får jobbe i et team med høy kompetanse, tett på både kunder og beslutninger, og du får frihet til å påvirke.
Om bedriften
Jetpak tilbyr logistikktransport i Norden og spesialiserer oss på tidskritiske ekspress- og logistikkleveranser fra dør til dør i Norden. Vi finnes på 170 flyplasser, disponerer 100 bud- og lastebiler, og tilbyr levering med 3 800 flyavganger pr døgn
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3d4d7722-5481-45e2-9c3d-274eeb7fd13b
- Sist endret
23. oktober 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
433392351
Lignende annonser
Oppvaskmedarbeider
Arbeidsgiver
Logent AS, Oslo
Sted
Lillestrøm
Arbeidsgiver
DSV Air & Sea AS
Sted
Gardermoen
Logistikkmedarbeider – bil og interntransport
Arbeidsgiver
Manpower
Sted
Oslo