Vi søker kundekonsulent
Innherred Renovasjon
Åsaunvegen 5, 7609 Levanger
Om jobben
- Stillingstittel
- Kundekonsulent
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest mandag 8. desember
Om stillingen
Servicesenteret håndterer rundt 25.000 kundehenvendelser i året, og sørger daglig for å bistå innbyggerne i våre 9 kommuner med informasjon og løsninger knyttet til avfallshåndtering og slam. Servicesenteret jobber i tillegg tett mot de andre avdelingene for å kunne utøve best mulig kundeservice på vegne av selskapet.
Servicesenteret er på mange måter hjertet og pulsen i Innherred Renovasjon og stedet der vi får innsikt i abonnentenes behov og meninger. Dette er også stedet hvor vi sørger for å ivareta abonnentene våre på en god måte, og sørge for at de får den hjelpen de ønsker.
Som kundekonsulent i Innherred Renovasjon vil du være en viktig del i arbeidet med å opprettholde en fortsatt høy kundetilfredshet, og sikre et godt omdømme for selskapet. Du vil utøve god kundeservice og følge opp henvendelser fra ulike kunder (internt og eksternt) i ulike kanaler. Det er viktig å ha evnen til å snu seg fort og kunne håndtere ulike utfordringer.
Nå søker vi etter en engasjert kundekonsulent til vårt servicesenter på Mule, Levanger.
Om rollen
Som kundekonsulent vil du ha en sentral rolle eksternt ut mot kunden, og internt mellom avdelingene. Noen sentrale arbeidsoppgaver vil være:
- Utøve god kundeservice ved henvendelser fra kunder via telefon og e-post
- Avvikshåndtering (husholdningsrenovasjon og slam)
- Saksbehandling.
- Oppfølging og vedlikehold av vårt fagsystem
- Prosjektbistand ved behov
På sikt vil du få ansvar for mer komplekse saksbehandlingsoppgaver og tettere oppfølging av gjeldende regelverk. Dette innebærer økt fagansvar, større mulighet til å påvirke interne prosesser og å bidra aktivt i utviklingen av tjenestene våre.
Hvem ser vi etter?
For å lykkes i denne rollen ser vi etter en serviceinnstilt og løsningsorientert kundekonsulent med:
- Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Utdanning og/eller erfaring i service- og kundebehandling
- Har gode samarbeidsevner og faglig engasjement
- Evner å prioritere oppgaver og kan fatte selvstendige beslutninger
Du har gode forutsetninger for å lykkes i stillingen om du har erfaring fra lignende arbeid, og spesielt saksbehandling.
Vi tilbyr
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- En samfunnskritisk jobb med stabilitet og spennende utfordringer.
- 100% fast stilling.
- Offentlig tjenestepensjon i KLP og gode forsikringsordninger
Våre verdier
Engasjert – Lidenskap skaper resultater
Fremtidsrettet – Vi vil bli litt bedre hver dag
Lagånd – Vi lykkes best sammen
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Innherred Renovasjon har ansvar for å hente husholdningsavfall i våre ni eierkommuner: Inderøy, Verdal, Levanger, Frosta, Selbu, Tydal, Meråker, Malvik og Stjørdal.
Vi er et team på rundt 100 ansatte – med ulike fagområder, interesser, aldre og kjønn.
Avfallshåndtering er komplekst. Her møtes transport, gjenvinning, IT, logistikk, kommunikasjon, økonomi, forbrukerinnsikt og mye mer. Det er en innovativ bransje i sterk utvikling, hvor vi stadig må tenke nytt. Sammen finner vi de beste og mest hensiktsmessige løsningene på utfordringene vi står overfor.
For å klare det trenger vi kloke hoder med på laget – kanskje er det deg?
Vi jobber aktivt med mangfold og inkludering og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke - uansett bakgrunn, alder, kjønn, nasjonalitet, funksjonsevne eller annen identitet.
Iht. offentlighetsloven kan søker be om ikke å bli ført opp på den offentlige søkerlisten. Ønsket må begrunnes.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3aa362c8-faa4-4761-9603-8de68117b9a8
- Sist endret
17. november 2025
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10270471
Lignende annonser
HR-rådgiver
Arbeidsgiver
Innherred Renovasjon
Sted
Levanger
Arbeidsgiver
Nav Værnes
Sted
Stjørdal
Markedsveileder i Inntrøndelag
Arbeidsgiver
Falck Norge
Sted
Levanger