Kommunikasjonsrådgjevar
Digitaliseringsdirektoratet
Lørenfaret 1C, 0580 Oslo, Havnegata 48, 8900 Brønnøysund, Skrivarvegen 2, 6863 Leikanger, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kommunikasjonsrådgjevar
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 23. september
Om stillinga
Målbar kommunikasjon er eit viktig mål i kommunikasjonsavdelinga i Digdir, og derfor ønskjer vi no å styrke laget med ein engasjert og analytisk medarbeidar. Vedkomande skal bidra til å gjere Digdir.no, intranettet vårt og anna kommunikasjonsarbeid meir brukarvennleg, datadriven og tilgjengeleg. Hos oss får du ei variert rolle i skjæringspunktet mellom analyse, innhaldsutvikling og teknologi..
Arbeidsstad er Oslo, Leikanger eller Brønnøysund.
Arbeidsoppgåver
- Bidra til utviklinga av Digdir.no i tråd med kanalstrategien vår, inkludert opplæring i analyseverktøy (pt.t Siteimprove), tilgjengeleggjering av data, nullpunktsanalysar og effektmålingar. Følgje opp og vidareutvikle bruken av Siteimprove, inkludert rolla som operativ systemeigar.
- Som kommunikasjonsrådgivar bidra i kommunikasjonsteamet som jobbar med KI Norge.
- Delta i anskaffing og implementering av Skyra og ta ei aktiv rolle i vidarebruk av verktøyet.
- Utvikle internsøk på Digdir.no gjennom datagrunnlag, testing, implementering og forbetringstiltak.
- Delta i og bidra til brukartesting samanmed nett-teamet.
- Bygge og utvikle dashboards i Power BI, først med data frå Siteimprove, deretter frå fleire kjelder som nyheitsbrev og sosiale medium.
- Dele analysar og innsikt i produktteam og med fagredaktørar og kollegaer i KOM, og vere ein støttespelarfor innhaldsprodusentar.
- Teste ut Google SearchConsole og vurdere meir systematisk bruk av verktøyet.
Kvalifikasjonar
Du må ha- erfaring med analyse og innsikt, gjerne med verktøy som Siteimprove, Power BI og Google SearchConsole
- være nysgjerrig på brukarbehov og trivst med å kombinere tal og innsikt med konkrete forbetringstiltak
- ha forståing for innhaldsarbeid, brukaroppleving og digital tilgjenge
- gode kommunikasjonsevner – både munnleg og skriftleg
Personlege eigenskapar
- Strukturert, og kan halde oversikt over mange små og store ting samtidig – frå tekniske oppgraderingar til redaksjonelle behov.
- Samarbeidsorientert og trygg i rolla som bindeledd mellom ulike fagmiljø.
- Analytisk, nysgjerrig og brukarorientert i tilnærminga til innhald og kanalutvikling.
- Du må like å jobbe både sjølvstendig og saman med andre i tverrfaglegeteam
Vi tilbyr
- eit godt arbeidsmiljø med ein uformell tone og stor vilje til å skape noko saman
- arbeidsoppgåver i eit fagfelt prega av høg utviklingstakt og eit spennande samfunnsoppdrag
- gode ordningar for opplæring og vidareutvikling
- familievennleg personalpolitikk
- lønn som rådgivar i lønnsspenn kr 600 000 – kr 750 000. For spesielt kvalifiserte søkjarar kan vi vurdere høgare lønn
- fleksitid, sommartid og moglegheit for to timar trening ukentlig i arbeidstida
- medlemskap i Statens pensjonskasse som er ein av landets beste pensjonsordningar med gunstige bustadlån og gode forsikringsordningar
- Les meir om godene ved å jobbe i staten på Arbeidsgivarportalen.
Inkluderande arbeidsliv og mangfald
Vi har tru på at mangfald er ein viktig byggestein i eit godt, spennande og utviklande arbeidsmiljø, og vi oppfordrar alle kvalifiserte kandidatar til å søke. Rett kompetanse på rett stad er vår viktigaste prioritering når vi rekrutterer, og vi vil legge til rette for at personar med nedsett funksjonsevne også kan jobbe hos oss.
Vil du vite meir?
Synes du dette høyrest interessant ut og ønskjer nærare informasjon, kontakt gjerne:
Avdelingsdirektør Mala Wang-Naveen
E-post: mala.wang-naveen@digdir.no
Telefon: 97190339
Vitnemål og attestar må følgje søknaden. Vi ber om at du hentar vitnemål frå Vitnemålsportalen direkte i Jobbnorge når du søkjer på stillinga. Har du teke heile eller delar av utdanninga di i utlandet, ber vi om godkjenning frå Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse.
Søkarlister kan bli offentleggjorde i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønskjer å reservere deg mot å bli oppført på den offentlege søkjarlista, må dette grunngjevast. Opplysningar kan bli offentleggjorde sjølv om du har bedt om å ikkje bli oppført på lista. Du vil i så fall bli varsla.
Sikkerheit i Digdir
Digdir forvaltar samfunnskritisk infrastruktur. Sikkerheit er derfor integrert i rekrutteringsprosessane hos oss.
I stillingar som blir vurdert som sikkerheitskritiske, må du rekne med å få spørsmål knytt til sikkerheitsmessig skikkaheit i rekrutteringsprosessen.
Vi nyttar Semac til bakgrunnssjekk i samband med våre tilsetjingar.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Digdir er underlagt Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet. Direktoratet har om lag 400 tilsette fordelt på våre kontor i Brønnøysund, Leikanger og Oslo. Vi har fire fagavdelingar, to stabs- og støtteavdelingar og eit tilsyn for universell utforming av ikt, som har ei særskilt uavhengig rolle. Våre verdiar er påliteleg, inkluderande og uredd. Digdir er regjeringas fremste verktøy for ei raskare og meir samordna digitalisering av offentleg sektor.
Direktoratet skal bidra til enklare og meir tilgjengelege offentlege tenester for innbyggarane og auka verdiskaping for næringslivet. Visjonen vår er saman for ein enklare digital kvardag. Les meir om Digdir på våre nettsider Digdir.no.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2e1b879f-264f-488b-8ce5-31a9a545b4fa
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10262368