HELSESEKRETÆR
Vestre Toten kommune Helse- og Omsorgsavdelingen
RådhusetKirkevegen 8, 2830 Raufoss, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Helsesekretær 100% stilling
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 27. oktober
Vestre Toten kommune drifter pr i dag to legekontor; Sagatunet legesenter med 4 legehjemler og Nysethvegen legekontor med 3 legehjemler
Virksomhetsområde legetjenester er under utvikling, og har stadig blitt utvidet i takt med økningen i antall kommunale legekontorer. Vi arbeider stadig med kvalitetsutvikling av våre tjenester, for å sikre et best mulig behandlingstilbud til våre pasienter.
Vi har nå ledig 100 % fast stilling for en dyktig, engasjert og fremoverlent helsesekretær.
Tjenestested vil for tiden være Sagatunet Legesenter. Arbeid ved øvrige legekontor må påregnes dersom det er behov for dette.
Ved evt intern ansettelse, kan andre stillingsbrøker bli ledige, både faste og vikariater. Det vil da bli vurdert tilsetting da fra samme søkermasse.
Vi har også behov for tilkallingsvikarer, oppgi gjerne i din søknad dersom dette er av interesse.
Stillingen er ledig etter avtale.
Arbeidsoppgaver:Som helsesekretær vil du ha en variert arbeidshverdag med mange ulike arbeidsoppgaver:
- Ekspedisjonsarbeid med pasientmottak i skranke og på telefon for timebestillinger, reseptfornyelse, vurderinger og andre henvendelser.
- Digital kommunikasjon med våre pasienter via Helsenorge.
- Prøvetaking, laboratorie- og skiftestuearbeid, og annet som naturlig tilfaller rollen som helsesekretær.
- Tett samhandling med helsesekretærkolleger og leger på kontoret.
- Vi søker autorisert helsesekretær. Andre med relevant utdanning er velkommen til å søke.
- Erfaring fra arbeid ved legekontor vil være en stor fordel.
- Gode datakunnskaper; vi benytter Pridok journalsystem, og kjennskap til dette er en fordel.
- Meget gode norsk-kunnskaper; både muntlig og skriftlig, da dette er av stor betydning for all kommunikasjon gjennom arbeidsdagen.
Vi ønsker ellers at du er:
- Serviceinnstilt, og trives med å arbeide med mennesker.
- Samarbeider godt i team, og har høy evne til fleksibilitet i et miljø som til tider kan være svært hektisk.
- Har god evne til å jobbe selvstendig og systematisk, med fokus på nøyaktighet og kvalitetssikring.
Personlig egnethet og referanser vektlegges i stor grad.
Krav om godkjent politiattest.
Vi kan tilby:- Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver med stort spenn i faglige utfordringer.
- Vi har et trivelig og godt arbeidsmiljø, med dyktige og erfarne helsesekretærer.
- Nødvendig opplæring i rutiner, retningslinjer og IKT systemer.
- Tilsettingsvilkår i henhold til gjeldene lover, regler og tariffavtale
- Medlemskap i KLP pensjonsordning med mulighet for gode forsikringsordninger.
Vi ber deg logge deg inn på ledig stilling og registrerer din CV m.m. Dersom du ønsker at din søknad ikke skal offentliggjøres, ber vi om at du begrunner hvorfor. Dette er et krav i henhold til Offentleglova §25. Vi vil også gjøre oppmerksom på at søknad kan bli gjort offentlig selv om søker har anmodet om å ikke bli ført opp på søkerlister. Bekreftede kopier av vitnemål og attester fremlegges kun på forespørsel.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2e0d2ca1-e017-4f56-b76d-34b70781bee6
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3549471_177709_no