Leder digitale kundeopplevelser
David-Andersen AS
Karl Johans gate 20, 0159 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Leder digitale kundeopplevelser
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest lørdag 15. november
David-Andersen styrker sin satsing på netthandel og sømløse kundeopplevelser på tvers av kanaler. Nå søker vi en erfaren leder for digitale kundeopplevelser til vårt hovedkontor på Egertorget i Oslo.
Om rollen
Er du lidenskapelig opptatt av å skape sømløse og inspirerende kundeopplevelser -- både digitalt og i butikk? Vi søker en engasjert og strategisk sterk leder som vil ta helhetsansvar for vår netthandel og sikre en førsteklasses kundereise på tvers av alle kanaler.
Som en del av en etablert og tradisjonsrik gullsmedkjede, får du muligheten til å kombinere design, data og teknologi med innsikt og personlig service. Du blir en nøkkelperson i vårt kommersielle team -- og en brobygger mellom digitale og fysiske flater.
Rollen vil lede et team som drifter dagens netthandelsøsning og sikrer det operative.
Innstilling og personlige egenskaper
Vi ser etter deg som:
-
Er strategisk og kommersiell, men også operativ og “hands-on”
-
Har høy gjennomføringsevne og jobber strukturert
-
Brenner for kundereiser, retail og merkevareopplevelser
-
Er nysgjerrig og brukerinnsiktsdrevet
-
Er en god lagspiller og liker å samarbeide med både butikksjefer, marked og logistikk
-
Er komfortabel med å lede, og eie både prosesser og prosjekter
-
Evner å se helheten og samle de ulike delene av organisasjonen rundt et målbilde eller ambisjon
Kjernekompetanse
Vi ønsker at du har:
-
Erfaring med digitale produkter og tjenester (inkludert produktutvikling, innsikt, testing, osv)
-
Erfaring med forretningsutvikling og vekstinitiativer
-
Forståelse for retail og omnikanal handel
-
Kompetanse innen kundeopplevelse, gjerne med erfaring fra forbedringsprosesser
-
Erfaring med bruk av kundedata, analyseverktøy og innsikt for å forbedre opplevelser og resultater
-
Kjennskap til performance marketing og konverteringsoptimalisering
-
God teknisk forståelse (f.eks. integrasjoner, betalingsløsninger)
-
Kjennskap til e-commerce, CRM og UX design er et pluss
-
Helhetsansvar for den digitale kundeopplevelsen av David-Andersen (plattform, innhold, konvertering og brukeropplevelse)
-
Sikre konsistente og sømløse kundeopplevelser på tvers av kanaler gjennom samarbeid med fysiske butikker og marked
-
Utvikle og implementere tiltak som forbedrer kundereisen på tvers av digitale og fysiske kontaktpunkter
-
Innhente innsikt og sørge for datadrevet tilnærming i tiltak og videre forbedring (Analysere kundedata, gjennomføre undersøkelser og identifisere forbedringsområder)
-
Ha dialog med samarbeidspartnere og leverandører og sørge for at digitale løsninger fungerer optimalt
-
Bidra til kampanjeplanlegging og salgsaktiviteter i digitale kanaler
-
Bidra til fokus på kundeopplevelse i hele organisasjonen.
Leder digitale kundeopplevelser rapporterer til administrerende direktør og vil bli en del av selskapets ledergruppe.
Mangfold er en styrke, og vi ønsker oss medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver. Vi oppfordrer alle kandidater med oppgitte kvalifikasjoner til å søke.
Er dette deg?Da gleder vi oss tll å høre mer om deg! Søk direkte via søknadslinken. Vi vil fortløpende invitere til samtaler ved vårt hovedkontor på Egertorget med aktuelle kandidater.
Om bedriften
David-Andersen er en familiedrevet virksomhet som i fem generasjoner har utviklet, produsert og solgt smykker samt gull- og sølvvarer. Selskapet har i dag syv utsalgssteder i tillegg til egen nettbutikk. Med bakgrunn i snart 150 års virksomhet utvikler vi oss fortsatt, og med lidenskap gjennom generasjoner, leverer vi noe av det fineste bransjen har å by på.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2d4cbcea-1fe8-4275-8316-79ab09dc608d
- Sist endret
23. oktober 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
433400566
Lignende annonser
Digital Product Manager
Arbeidsgiver
Storebrand
Sted
Lysaker
Arbeidsgiver
Camilla Pihl Fashion Group AS
Sted
Oslo
Prosessleder for digitalisering
Arbeidsgiver
Volvo Maskin AS
Sted
Drøbak