Vi søker medarbeidere til spennende stillinger innen kundeservice, saksbehandling og backoffice
Kravia AS
Sluppenvegen 15, 7037 Trondheim
Om jobben
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 3
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest lørdag 10. januar
Vil du jobbe for et spennende Fintech- og innfordrings-selskap? Vi søker etter flere medarbeidere i fulle stillinger (100%). Her er det trygge rammer og gode vilkår, med grundig opplæring. Som ansatt får du innblikk i inkasso fra A-Å.
Din arbeidshverdag er varierende, med utfordringer fra både oppdragsgivere og sluttkunder. Du vil få testet dine diplomatiske evner, i prosessen mot den beste løsningen for alle parter. Med en god dose kreativitet, i form av å være løsningsorientert og en god forhandler, vil du kunne gjøre hverdagen lettere for de menneskene du møter på veien.
Oppgaver hos saksbehandleravdeling inkluderer:-
Behandle inkassosaker med mål om å finne gode løsninger i samarbeid med kundene
-
Være en rådgiver for kundene både muntlig og skriftlig
-
Bidra til inntektsbringende tiltak og forbedringsprosesser
-
Planlegge og gjennomføre innfordringstiltak med hovedvekt på rettslige prosesser - herunder vurdering av saker før oversendelse til namsmyndighetene, realisering av pant og konkurspågang
-
Oppfølging av ubetalte faktura og kundeservice: Du har en essensiell rolle i å løse saker gjennom skriftlige og muntlige henvendelser.
-
Søknader: Du behandler søknader om avdragsordning, betalingsutsettelse og reduksjon
-
**Support:**Du tilbyr teknisk support og veiledning til kunder som bruker vår egen kundeportal.
-
**Veiledning :**Du veileder våre kunder i inkassoprosessen herunder forliksrådsbehandling og informasjon om øvrige rettslige prosesser.
-
Fakturaproduksjon
-
Registrering av inkassosaker
-
Dokumentscanning
-
Noe kundeoppfølging
-
Behandling og oppfølging av returpost
-
Reskontroarbeid
God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne: Du har tålmodighet og evnen til å håndtere utfordrende situasjoner.
Medmenneskelig: Du er uredd og empatisk når du hjelper og veileder andre.
Løsningsorientert: Du evner å finne løsninger til det beste for kunder og betalere.
Liker utfordring: Du trives med å håndtere varierte oppgaver og kan prioritere dette effektivt, og evner å omstille deg raskt.
Hvorfor bli en del av Kravia?
-
Konkurransedyktige betingelser med lønn, overtidsbetaling, fleksitid og mulighet for hjemmekontor
-
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
-
Gode utviklingsmuligheter - Kravia er i sterk vekst og har derfor ansatt over 40 nye kolleger de siste tre årene
-
Mulighet for inkassobevilling
-
En variert arbeidshverdag med faglige utfordringer og støtte fra erfarne kollegaer
-
Moderne kontorlokaler
-
Verdifull erfaring i et spennende selskap i kraftig vekst
Da oppfordrer vi deg til å søke via linken i annonsen. Vi mottar søknader frem til 10. januar. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet for intervju.
Har du spørsmål om rekrutteringsprosessen eller stillingen, kan du kontakte Stein Ihle Pedersen på tlf. 48 24 48 36
Vi ber om at søknaden merkes med ønsket stilling og lokasjon.Vi ser fram til din søknad!
Om bedriften
Det hele startet tilbake i 2017. Vi var overbevist om at inkasso kunne være noe helt annet enn det bransjen til da hadde levert: enklere, smartere - og bedre for alle parter. (Spoiler alert: Det stemte!)
Ved å tilby en mer effektiv, datadrevet og kundeorientert løsning utfordrer vi tradisjonell inkasso. Gjennom en sømløs plattform integrert med ERP-systemer, regnskapssystemer og vertikale løsninger, gjør vi det enkelt for bedrifter og regnskapsførere å automatisere fakturaoppfølging og innfordring.
Vi er regnskapsførerens beste venn, og bedriftens enkleste løsning for å følge opp manglende betalinger. Vårt mål er å sikre rettferdighet, trygghet og forutsigbarhet; mer skånsomt for de som betaler, og smart og sømløst for både regnskapsførere og bedrifter.
Fra 2021 til 2025 har Kravia vokst fra 30 til 128 millioner i omsetning med god og økende lønnsomhet. Selskapet teller nå 100+ ansatte i Norge, Sverige og Finland. Vi samarbeider tett med noen av Nordens ledende regnskapsbyråer og teknologipartnere, og har posisjonert oss som en foretrukket aktør for regnskapsførere og deres kunder.
Kravia har en sterk kultur bygget på samarbeid, åpenhet og kontinuerlig forbedring. Vi kombinerer teknologi, innsikt og forretningsforståelse for å levere en tjeneste som både kunder og partnere har tillit til. Vår ambisjon er å bli en ledende aktør i Europa innen vår kategori, og vi er godt i gang.
Sjekk gjerne ut Kravia på LinkedIn for å se mer om hvem vi er: https://www.linkedin.com/company/kravia/
-
**Nettverk:**LinkedIn
-
**Sektor:**Privat
-
Sted: Trondheim, Oslo, Ålesund, Sarpsborg og Bergen
-
**Hjemmekontor:**Delvis hjemmekontor
-
Bransje:
-
Juridiske tjenester, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
-
**Stillingsfunksjon:**Kontor og administrasjon, Rådgivning, Saksbehandler
-
**Arbeidsspråk:**Norsk
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2b601d3e-d526-445c-bfae-b964e144aa46
- Sist endret
17. desember 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
368269561
Lignende annonser
Avdelingsleder saksbehandling
Arbeidsgiver
Kravia AS
Sted
Trondheim
Bedriftsrådgiver
Arbeidsgiver
Factoring Finans, et datterselskap av Brage Finans
Sted
Trondheim
Arbeidsgiver
Regnskapstjenesten, Trondheim kommune
Sted
Trondheim