Vil du bli Operations Manager for Skousen i Norge?
WHITEAWAY.NO AS
Holtegrenda 23, 1423 Ski
Om jobben
Stillingstittel
Operations Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 5. oktober
Stillingen inngår i den norske ledergruppen og har base ved vårt hovedkontor i Ski. Du må regne med reiseaktivitet 2--3 dager i uken, hovedsakelig til Skousen-butikker rundt i Norge og til vårt nordiske hovedkontor i Aarhus, Danmark.
Du får ansvar for at Skousen butikkene drives effektivt, følger konseptet, leverer gode kundeopplevelser og når sine kommersielle mål. Stillingen kombinerer operativ oppfølging med strategisk utviklingsarbeid. Dette krever at du både evner å ta et helhetlig blikk på driften, og å gå tett på detaljer og utfordringer i butikkhverdagen.
Du blir en viktig brobygger mellom butikk og kjedekontor -- både nasjonalt og nordisk -- med stort handlingsrom, høy påvirkningskraft og klare forventninger til å skape resultater. Stillingen har personalansvar for et driftsteam som følger opp butikkene.
Dine ansvarsområder vil blant annet være å:-
Lede og følge opp den daglige butikkdriften i Skousen Norge
-
Sikre operasjonell kvalitet, effektivitet og etterlevelse av retningslinjer
-
Følge opp resultater og iverksette tiltak ved avvik
-
Drive kontinuerlig forbedring og utvikling av driftsprosesser
-
Implementere konsepter, verktøy og initiativer i tett samarbeid med hovedkontor i Norge og Danmark
-
Samarbeide tett med salgsapparatet i Norge for å sikre god gjennomføring av salgsstrategier, kampanjer og konsepter.
-
Bygge tillit og gode relasjoner med butikksjefer og franchisetakere -- og være et synlig og tydelig kontaktpunkt
-
Dele beste praksis på tvers av butikker og landegrenser bidra til en felles driftskultur
-
Har flere års erfaring med retaildrift og ledelse på tvers av flere enheter
-
Er ambisiøs og ønsker en jobb med stor påvirkningskraft og varierte arbeidsoppgaver
-
Forstår forskjellene -- og samspillet -- mellom franchise og egeneid butikk
-
Trives med å lede gjennom andre, og bygger sterke relasjoner
-
Er analytisk og strukturert, men også operativ og handlekraftig
-
Har god systemforståelse og jobber effektivt med forbedringsarbeid
-
Kommuniserer tydelig både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk
-
Har høy gjennomføringsevne og trives med reiseaktivitet -- både i Norge og til Danmark
-
Behandlingsforsikring gjennom Gjensidige -- rask tilgang til helsehjelp når du trenger det
-
En sentral rolle i den norske ledergruppen
-
Tett samarbeid med dyktige kollegaer i både Norge og Danmark
-
Mulighet til å påvirke og utvikle
-
Et uformelt miljø med høyt engasjement og korte beslutningsveier
-
Lønn etter avtale
Klar for å bli en del av Whiteaway-teamet?
Vi vet at det kan være tidkrevende å skrive søknadsbrev -- derfor har vi gjort det enkelt. Send oss CV-en din og svar på noen relevante spørsmål via søknadsknappen.
Vi behandler søknader fortløpende, og tar kun imot søknader via vårt rekrutteringssystem.
Om bedriften
Whiteaway Group er i dag en ledende spesialist på hvitevarer i hele Skandinavia. Skousen inngår i Whiteaway Group -- Nordens største aktør innen hvitevaresalg, med virksomhet i både fysisk handel og netthandel på tvers av Norge, Sverige og Danmark. Skousen ble grunnlagt i Danmark i 1957, og er i dag en ledende spesialist på hvitevarer i hele Skandinavia. I Norge har vi 16 butikker -- og vi vokser stadig. Hos oss får kundene mer enn bare produkter; vi tilbyr faglig veiledning og god service, levert av engasjerte og kunnskapsrike ansatte.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
27ad2d8f-9b37-490e-b839-0adf01e4be52
- Hentet fra
FINN
- Referanse
427780203