Er du vår nye Førstelinje Support medarbeider?
Academic Work
Grønland 61, 3045 Drammen, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Førstelinje Support
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Har du erfaring med IT support og ønsker å bruke kompetansen din inn i et av Norges største og ledende IT selskap? Kjenner du deg igjen i egenskaper som problemløsende og initiativrik? Vi ser nå etter deg som har fagbrev innen IKT og bor i nærheten av Drammen til vår kunde Atea!
Om stillingenI Atea er vi stolte av å være Norges største IT-selskap. Hos oss finner du noen av IT-bransjens mest dedikerte hjerter og raskeste hjerner. Våre kollegaer brenner for å bygge Norge med IT, og gjøre Atea til The Place To Be💚.
I denne stillingen vil du sitte Onsite hos Atea sin kunde og hjelpe med å løse tekniske problemstillinger. Arbeidsoppgavene vil variere og arbeidstempoet er høyt. Målet til avdelingen er å løse 90% av alle incidenter ved første kontakt. Din rolle er å være kvalitetsbevisst og en ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon, email og fysisk ved kontoret. Du vil være en faglig støtte for teamet og du vil møte varierte problemstillinger. Kunden til Atea i den andre enden er avhengig av deg og din kompetanse for å få flyt i sin arbeidshverdag.
Hos ATEA verdsetter vi samarbeid og ser for oss at du ikke nøler med å spørre om hjelp når du trenger bistand. Slik vil vi sikre god informasjonsflyt og utvikling av ansatte gjennom kunnskapsdeling internt i teamet. Arbeidsmiljøet er bra og teamet man blir en del av er en liten, mangfoldig og trivelig gjeng. Ved starten i din karriere hos Atea kan vi kan garantere deg mye moro underveis. For å ivareta dette er det nødvendig med fysisk tilstedeværelse på kontoret med mulighet for fleksibilitet ved behov.
I Academic Work sin undersøkelse "Young Professionals Attraction Index 2024" (YPAI) viser også at ATEA er blant topp 30 mest attraktive arbeidsgivere for Young Professionals!
Hvorfor jobbe hos Atea?-
Du vil bli en del av et kompetanserikt miljø og et solid team, med mange dyktige kolleger å spille på
-
Du vil inngå i en strukturert opplæring- og onboardingsprosess
-
Vi verdsetter også det sosiale miljøet i tillegg til det faglige, både organisert og i privat regi
-
Vi er et av verdens mest bærekraftige IT-selskaper, og jobber for å gjøre samfunnet og bransjen bedre hver eneste dag
Vi har stort fokus på videreutvikling internt og har mange karrieremuligheter i selskapet!
Arbeidsoppgaver-
Jobbe med sakssystemer til Atea sin kunde
-
Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunde i ulike driftsområder
-
Ticket-håndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
-
Utføre generell support via telefon, chat og mail
-
Har fagbrev i IKT-driftsfag eller IKT-servicefag, eller annen relevant utdanning
-
Har gode kunnskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
-
Har plettfritt uttømmende politiattest
-
Har kjennskap til Active Directory, Azure, Citrix, Intune og Office 365
-
Støttende
-
Stresstolerant
-
Ryddig
-
Ansvarsfull
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle innledende spørsmål om stillingen rettes til Academic Work på kandidat@academicwork.no.
Vi har en fortløpende utvelgelsesprosess, annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste steg. Du trenger ikke å legge ved et søknadsbrev, da det ikke er en del av vår rekrutteringsprosess. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Om bedriften
Vi er det ledende bemannings- og rekrutteringsselskapet for talenter i starten av karrieren.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
20013ffe-8a37-468b-aecd-a189939070a9
- Hentet fra
FINN
- Referanse
427402095