General Manager Skandinavia - Unicorn Hospitality Group
Unicorn Hospitality Group
Henrik Ibsens gate 100, 0256 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
General Manager Skandinavia
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 17. oktober
Unicorn Hospitality Group skaper serviceopplevelser i verdensklasse som både gjør gjestene gladere og hotellene mer lønnsomme. Vi er et europeisk selskap som hjelper hoteller med drift og utvikling -- alt fra housekeeping og service til ledelse og eiendomssøk. I dag er vi til stede i Nederland, Tyskland, England, Sverige, Danmark og Norge. Selskapet er bygget av hotellfolk med ekte service i hjertet -- for hoteller som vil ha en partner som leverer kvalitet, trygghet og utvikling i hverdagen
Stillingen: General Manager SkandinaviaVi søker en ambisiøs og operativ General Manager som vil ha det operative ansvaret for vår virksomhet i Skandinavia. Denne stillingen vil per i dag i hovedsak ha ansvaret for Housekeeping, Maintainance og service-ledelse. Rollen omfatter daglig operasjonell ytelse, økonomiske resultater, teamledelse og strategisk vekst i regionen. Du vil ha det operative ansvaret for en multisite-portefølje, levere service og kvalitet på toppnivå, og ha fullt P&L-ansvar. Kontorsted: Oslo/Solli Plass. Stillingen rapporterer direkte til CEO.
Nøkkelansvar• Lede alle avdelinger i Skandinavia, samt følge opp hotell-partnerskapene
• Bygge, skalere og lede høytytende service- og housekeeping-team
• Ha P&L-ansvar: budsjettering, prognoser, økonomirapportering og kostnadskontroll
• Sikre operasjonell dyktighet gjennom strukturerte prosesser, revisjoner og service-innovasjon. Være operasjonelt til stedet på alle nyåpninger, sette riktig standard og kultur.
• Skape langsiktige partnerskap med hotell-kunder gjennom resultater, kommunikasjon og tillit
• Rekruttere og utvikle teamledere og førstelinje-personell, og fremme en høyytelseskultur
• Samarbeide tett med hovedkontoret om strategi, vekst-initiativer og digitale løsninger
• Identifisere og sikre nye forretningsmuligheter for å utvide Unicorns tilstedeværelse i Skandinavia
• Sikre etterlevelse av lokale lover, HMS-regler og kvalitetsstandarder
• Være en forkjemper for vår kultur av fleksibilitet, åpenhet og gjest-først-tenkning
Hva vi ser etter• Solid operativ erfaring innen hotell- og serviceoperasjoner eller facility management
• Dokumentert ledererfaring med å lede multisite-team og hele forretningsenheter
• Sterk økonomisk forståelse --- komfortabel med budsjetter, prognoser og rapportering
• Digitalt tankesett: erfaring med teknologidrevne operasjoner og rapporteringsverktøy
• Strategisk tenker som også er hands-on og lede ved eksempel
• Utmerkede mellommenneskelige ferdigheter og kommunikasjonsevner, med en kunde-først-mentalitet
• Flytende i engelsk og norsk (påkrevd)
• Gyldig førerkort klasse B (påkrevd)
Hvorfor bli med i Unicorn Hospitality Group?• Her kan du lede utviklingen i det viktige skandinaviske markedet, og bli med å sette ditt preg på et raskt voksende, internasjonalt hospitality-selskap
• Form fremtidig strategi og vekst samtidig som du holder deg tett på den daglige driften
• Bygg en karriere i et selskap der mennesker og partnerskap betyr alt --- fra gjester til team til kunder
www.unicornhospitality.as
Oppstart: Snarest, høst 2025
Frist : 15. oktober
Let’s redefine hospitality services --- togetherOm bedriften
Unicorn Hospitality Group skaper serviceopplevelser i verdensklasse som både gjør gjestene gladere og hotellene mer lønnsomme. Vi er et europeisk selskap som hjelper hoteller med drift og utvikling -- alt fra housekeeping og service til nye vekstinitiativer. I dag er vi til stede i Nederland, Tyskland, England, Sverige, Danmark og Norge. Selskapet er bygget av hotellfolk med ekte service i hjertet -- for hoteller som vil ha en partner som leverer kvalitet, trygghet og utvikling i hverdagen
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
1f90342c-6de6-4c7c-90b2-294d095ca9cc
- Hentet fra
FINN
- Referanse
425073324