CRM Specialist
Axaz
Møllerveien 4, 0182 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Skandinavisk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Axaz er et innovativt selskap i sterk vekst, spesialisert på datadrevne løsninger og digital transformasjon. Vi brenner for teknologi, samarbeid og verdiskaping – og nå ser vi etter enda en CRM Specialist som vil være med på reisen!
Vi søker deg som har erfaring med CRM, en interesse for teknologi og en sterk evne til å bygge gode kunderelasjoner. I denne stillingen vil du implementere og tilpasse CRM-systemer (primært HubSpot) og omsette kundenes mål til praktiske og effektive løsninger.
Dette er en nyopprettet stilling hvor du vil være med på å bygge og videreutvikle vår satsning innenfor CRM. Som en del av vårt team får du en sentral rolle i å forme denne avdelingen, og du vil være med på å utvikle både interne prosesser og kundeløsninger. Vi jobber smidig i tverrfaglige team, deler kunnskap og spiller hverandre gode. Rollen byr på spennende utfordringer, stor påvirkningskraft og gode muligheter for faglig utvikling i et inkluderende og innovativt miljø. Vi er åpne for å tilpasse stillingen til den rette personen, enten om du er mer teknisk eller ønsker å jobbe mer med prosjektledelse.
I denne stillingen vil du blant annet:
- Jobbe med leveranser innenfor vår CRM-avdeling.
- Implementere CRM-løsninger som er tilpasset kundens unike forretningsbehov, for store og komplekse virksomheter.
- Utvikle og optimalisere CRM-strategier som sikrer at systemene effektivt støtter våre kunders salgs-, markedsførings- og kundeserviceprosesser.
- Planlegge og lede workshops og opplæring.
- Samarbeide med tverrfaglige team (f.eks. datamigrering og integrasjon av CRM-løsninger på tvers av systemer).
- Bidra til videreutvikling av prosesser og være med på å bygge opp CRM avdelingen.
- Det er også mulighet for å ta på seg økende ansvar for leveranser innen CRM.
- Bachelor- eller mastergrad innenfor forretningsystemer, it-utdannelse, system implementering, business systems eller et annet relevant fagområde.
- Erfaring fra en lignende rolle, fortrinnsvis fra implementering av CRM-systemer.
- Erfaring med HubSpot er en stor fordel og kjennskap til andre CRM-systemer er også positivt.
- Det er en fordel med erfaring fra IT-, konsulent- eller digitaliseringsbransjen.
- Erfaring med kundedialog.
- Flytende muntlig og skriftlig i et Skandinavisk språk.
Personlige egenskaper vi tror du har:
- God teknisk forståelse og er nysgjerrig på digitale løsninger, samt god evne til problemløsning.
- Er kreativ og løsningsorientert, med evnen til å omsette kundens behov til konkrete og effektive løsninger.
- Relasjonsbygger som liker å samarbeide, og evner å forklare tekniske konsepter til både tekniske og ikke-tekniske interessenter.
- Lagspiller som tar initiativ og jobber selvstendig for å få oppgaver gjennomført.
- Trives med variasjon, høyt tempo og endringer – og takler dette på en strukturert måte.
- Serviceorientert og ansvarsfull, med et ønske om å skape verdi for både kunder og kollegaer.
Syntes du at stillingen virker spennende, men ikke passer helt til din bakgrunn eller erfaring? Ikke noe problem! Vi er åpne for å tilpasse stillingen til den rette kandidaten. Det viktigste er at du er motivert, lærevillig og ønsker å skape verdi for våre kunder.
Fordeler ved å jobbe hos oss:- Konkurransedyktige betingelser og store utviklings- og karrieremuligheter i et selskap i sterk vekst.
- Arbeidsmiljø som fremmer læring og faglig utvikling gjennom kurs, opplæring og sertifisering innen markedsledende produkter og løsninger.
- Et sosialt miljø med regelmessige aktiviteter og arrangementer, inkludert en årlig vintertur, Holmenkollstafetten, spillkvelder, VR-games og mye annet!
- Moderne fasiliteter med tilgang til et topp-moderne treningsrom.
- En inkluderende kultur hvor vi jobber på tvers av fagene våre, og har det skikkelig bra sammen med hverandre og kundene våre.
Axaz er opptatt av mangfold og inkludering og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, hull i CV-en eller funksjonsevne.
Syntes du at denne stillingen ser interessant ut og ønsker mer informasjon eller har du kanskje spørsmål? Da må du gjerne kontakte vår HR & Talent Manager Thea Sophie Prøis på thea.sophie.prois@axaz.com.
Vi gleder oss til å motta din søknad!
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Axaz er en utfordrer til de tradisjonelle IT- og konsulentselskapene med en leveransemodell som fremmer smidighet og fleksibilitet for våre kunder og ansatte. Vi hjelper kundene våre med å navigere og lykkes i et stadig skiftende digitalt landskap gjennom tjenester som inkluderer virksomhetsarkitektur, integrasjon, datavarehus, dataanalyse, CRM og applikasjonsutvikling.
En annerledes leveransemodell
Til forskjell fra tradisjonelle konsulenthus, baserer vi oss ikke på utleie av enkeltkonsulenter eller salg av CV-er. I stedet tilbyr vi en helhetlig tjenesteleveranse der tverrfaglige team jobber sammen fra vårt kontor,
med helhetlig eierskap til leveransene og et kontinuerlig ansvar for å skape verdi for kunden. Dette gir tett samarbeid, effektiv kunnskapsdeling og mulighet for å utvikle løsninger i et faglig sterkt og sammensveiset miljø. Vi mener at denne modellen bidrar til høyere kvalitet, bedre trivsel og mer bærekraftige resultater – for både kundene og oss selv.
Vår visjon og drivkraft
Axaz sin mission statement er «Å være den digitale katalysatoren i en verden som kontinuerlig er i endring». Vårt formål er å hjelpe mennesker og bedrifter med å skape betydelige verdier med bruk av data og teknologi, samtidig som vi bygger et selskap som tiltrekker og utvikler eksepsjonelle mennesker. Vi er stolte av den unike Axaz-opplevelsen, basert på vårt verdigrunnlag: «Rå på samarbeid», «Fokusere på kvalitet», «Være i front», «Bry oss» og «Lidenskapelige».
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
1cbfd328-4337-48d4-8c2b-a9c9aa5bc1c9
- Hentet fra
teamtailor
- Referanse
teamtailor-6291074-1584924