Vil du bli ein nøkkelspelar i vidare vekst for Hope Rekneskapskontor?
HOPE REKNESKAPSKONTOR AS
6800 Førde
Om jobben
Stillingstittel
Avdelingsleiar
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi er et lokalt forankra rekneskapskontor med lang historie og sterk fagkompetanse – men også med blikket retta framover.
Kven er vi?
Hope rekneskapskontor AS har i over 40 år levert rekneskapstenester av høg kvalitet til eit breitt spekter av kundar.
I dag er vi 17 medarbeidarar som bistår rundt 550 kundar- no ser vi store moglegheiter for vidare vekst i Førde.
Vil du være med å utvikle avdelinga vår? Som avdelingsleiar blir du ein nøkkelperson både for kollegaer og kundar, og får ei sentral rolle til å setje kursen vidare.
Hope Rekneskapskontor AS har eksistert i over 40 år og har pr i dag 17 ansatte og ca 550 kundar.
For vår avdeling i Førde ser vi behov og moglegheiter for vekst. Vil du vere med å utvikle vår avdeling i Førde? Vi har over fire tiår levert rekneskapstjenester av høg kvalitet til ein variert kundeportefølje i regionen.
Vi søker ein engasjert og ansvarsfull person som enten er klar for nye utfordringar eller som allereie har erfaring og trivast med personalansvar. Saman med vårt team i Førde og Dale vil du hjelpe våre kundar med å få betre innsikt i sitt rekneskap og sin økonomi.
Vårt mål er å være den føretrekte samarbeidspartnaren i vår region, med lokal kjennskap og støtte fra ein kompetent arbeidsstokk.
Vi trur på at ny teknologi kan effektivisere vår kvardag, men vi trur og at den ikkje kan erstatte den mellommenneskelege kontakten.
Vår komande avdelingsleiar vil være med på å sette kursen og være ein viktig sparring-partner i vårt daglege arbeid.
Arbeidsoppgåver:
For spørsmål kontakt Kim Frode Solheim, e-post kim.solheim@accountor.no - telefon 9507 1677
Eller Inger Tande, avd.leder People & Culture, inger.tande@accountor.com – telefon 9826 5538
Vi behandlar søknader fortløpande!
Kven er vi?
Hope rekneskapskontor AS har i over 40 år levert rekneskapstenester av høg kvalitet til eit breitt spekter av kundar.
I dag er vi 17 medarbeidarar som bistår rundt 550 kundar- no ser vi store moglegheiter for vidare vekst i Førde.
Vil du være med å utvikle avdelinga vår? Som avdelingsleiar blir du ein nøkkelperson både for kollegaer og kundar, og får ei sentral rolle til å setje kursen vidare.
Hope Rekneskapskontor AS har eksistert i over 40 år og har pr i dag 17 ansatte og ca 550 kundar.
For vår avdeling i Førde ser vi behov og moglegheiter for vekst. Vil du vere med å utvikle vår avdeling i Førde? Vi har over fire tiår levert rekneskapstjenester av høg kvalitet til ein variert kundeportefølje i regionen.
Vi søker ein engasjert og ansvarsfull person som enten er klar for nye utfordringar eller som allereie har erfaring og trivast med personalansvar. Saman med vårt team i Førde og Dale vil du hjelpe våre kundar med å få betre innsikt i sitt rekneskap og sin økonomi.
Vårt mål er å være den føretrekte samarbeidspartnaren i vår region, med lokal kjennskap og støtte fra ein kompetent arbeidsstokk.
Vi trur på at ny teknologi kan effektivisere vår kvardag, men vi trur og at den ikkje kan erstatte den mellommenneskelege kontakten.
Vår komande avdelingsleiar vil være med på å sette kursen og være ein viktig sparring-partner i vårt daglege arbeid.
Arbeidsoppgåver:
- Ansvarleg for eiga avdeling, inkludert fakturering, rapportering og personalansvar
- Gjennomføre medarbeidarsamtalar minimum to gongar i året
- Kommunikasjon med kundar utover vanlig rekneskapskommunikasjon
- Vurdere potensielle nye kundar og sende tilbod i samråd med oppdragsansvarleg
- Vere synleg utad og jobbe opp mot potensielle nye kundar
- Bidra med kvalitetsstyring og anti kvitvasking
- Ansvarleg for nyansettjingar i samarbeid med dagleg leiar
- Gjerne statsautorisert rekneskapsførar
- Minimum 3 års relevant erfaring med rekneskap
- Relevant utdanning saman med erfaring/praksis kan kompensere for manglande formell utdanning
- Fagleg dyktig og opptatt av lover og reglar
- Gode datakunnskapar og effektivt arbeid med digitale verktøy
- Erfaring fra Power Office Go vil være en fordel, men ikkje eit krav
- Initiativrik og opptatt av å yte god service
- God kommunikasjon med kollegaer og kundar
- God rekneskapsforståelse og evne til å sette seg inn i kundane sine utfordringar
- Nysgjerrig på teknologi og rask til å lære nye løysningar og system
- Konkurransedyktige lønn
- Gode pensjons- forsikringsordningar
- Eit hyggeleg og inkluderande arbeidsmiljø
- Moglegheit for kompetanseheving gjennom kurs
- Egna kontor i lyse og trivelege nye lokalar på Skudeløken
For spørsmål kontakt Kim Frode Solheim, e-post kim.solheim@accountor.no - telefon 9507 1677
Eller Inger Tande, avd.leder People & Culture, inger.tande@accountor.com – telefon 9826 5538
Vi behandlar søknader fortløpande!
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Accountor HAFS tilbyr problemfrie og sikre løysingar for framtida, slik at du kan fokusere på kjerneverksemda.
Vi veit kor viktig det er å ha ein påliteleg partnar for rekneskap og økonomisk rådgiving, og vi jobbar hardt for å vere nettopp det for deg. Accountor er totalleverandør av alt innan rekneskaps- og rådgivingstenester (rådgiving, fakturering, rapportering, lønnshandtering, personaloppfølging, sjukepengehandtering, reiserekningar m.m.). Vi har eigne dedikerte spesialistar på inkasso og økonomisk rådgiving.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
1b55dee0-4f24-4768-8d9b-03e1f3dedc2e
- Hentet fra
recman
- Referanse
447911