Logistikk \& Business Development
Logent AS avd. Oslo
Kirkegata 3, 2000 Lillestrøm, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Business Development Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 22. september
Vil du være med på vekstreisen til en ledende logistikkaktør i Norge?
Logent AS søker deg med en godt utviklet kommersiell teft og en sterk bransjeforståelse. Hos oss får du en nøkkelrolle i å drive forretningsutvikling og skape vekst i et marked i stadig endring.
Vi ser etter deg som har solid erfaring fra logistikkbransjen eller logistikkintensive virksomheter, og som evner å omsette innsikt i kundens forsyningskjede til lønnsomme løsninger og partnerskap.
Din rolle og ansvar
- Identifisere og utvikle nye forretningsmuligheter innen logistikk og supply chain
- Bygge og videreutvikle langsiktige kunderelasjoner mot logistikkintensive virksomheter og produksjonsbedrifter
- Utarbeide og gjennomføre salgs- og vekststrategier for det norske markedet
- Forhandle avtaler og sikre lønnsomme, bærekraftige partnerskap
- Følge opp pipeline, budsjetter og KPI-er - med fokus på vekst og leveransekvalitet
- Samarbeide tett med våre operasjonelle team for å sikre at kundens behov blir omsatt til konkrete løsninger
- Representere Logent på messer, bransjearenaer og kundemøter
Hvem vi ser etter
- Dokumenterte salgsresultater fra B2B-tjenestesalg innen logistikk er ønskelig
- Sterk forretningsforståelse og evne til å se nye utviklingsmuligheter i kundens verdikjede
- God forståelse av logistikkprosesser og evne til å utvikle kundetilpassede løsninger
- Gode forhandlingsevner og en strukturert, målrettet arbeidsstil
- Trives i skjæringspunktet mellom strategi og «hands-on» - du liker å utvikle, men også å være tett på leveransene
- Gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk
- Førerkort klasse B og fleksibilitet til å reise i forbindelse med kundeaktiviteter
Hva vi tilbyr
- En sentral rolle i et ekspansivt konsern med tydelig vekstambisjon i Norge og Nord-Europa
- Muligheten til å påvirke forretningsutviklingen i et marked med store muligheter
- Et tett samarbeid med kompetente kolleger på tvers av salg, drift og logistikk
- En kultur med høyt tempo, korte beslutningsveier og frihet under ansvar
- Konkurransedyktige betingelser, inkludert bilordning, samt gode muligheter for personlig og profesjonell utvikling
Arbeidssted og oppstart
Du vil ha base ved våre kontorer i Lillestrøm, Vestby eller Drammen, og ellers være ute i markedet hos kunder på Østlandet. Oppstart er etter avtale, men gjerne senest januar.
Er dette noe du synes høres ut som deg?
Send en kortfattet søknad og CV, hvor du fremhever ansvar/rollen og gjerne kort om resultater fra tidligere roller.
Har du spørsmål til stillingen, kan du ta kontakt med Talent & Acquisition Manager Johan Henrik Lyse på e-post: jhl@logent.no
Om bedriften
Logent is an and independent logistics partner, with a Nordic base present in northern Europe and global networks. We have a wide range of services and create value for our customers through guaranteed cost and quality improvements. Our service offer include Logistics Services such as Warehouse design and operations, Transport Management and Customs, Port and Terminal operations, Staffing Services and Consulting Services. This means that Logent has grown to a turnover of about SEK 2.2 billion from the start in 2006 and employs approximately 3,000 people in northern Europe.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
1121972f-7373-408d-8c64-79c99841b029
- Hentet fra
FINN
- Referanse
426354636