41 sekunder -- det er alt som skal til for å finne ut om dette er ditt neste karrieresteg!
Telia - Better connected living
7053 Ranheim
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver
Type ansettelse
Fast, deltid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
3
Søk på jobben
Søk senest søndag 12. oktober
Jeg heter Anita og leder et av flere team på kundesenteret til Telia i Trondheim. Teamet mitt består av trivelige folk som både jobber heltid og deltid. Hver dag jobber vi for at Telias kunder skal oppleve kundeservice i verdensklasse, og akkurat nå ser jeg etter nye kolleger som vil bli en del av teamet.
Hos oss i Telia er fellesskapet, teamfølelsen og et godt arbeidsmiljø i fokus -- og vår suksess er et resultat av dette. Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, og vi ønsker å ha med deg som deler denne ambisjonen. Du vil få muligheten til å praktisere Telias kjerneverdier -- Dare, Care & Simplify -- samtidig som du kan bidra med ideer og initiativ, slik at vi sammen kan gi enda bedre kundeopplevelser. Du vil få grundig opplæring, god oppfølging og den støtten du trenger for å utvikle deg både faglig og personlig.
Hvem er du?For å lykkes som kunderådgiver i Telia må du brenne for de gode kundeopplevelsene, være nysgjerrig og interessert i kundene som ringer inn, og kunne drive behovsrettet rådgivning som videreutvikler kundeforholdene hos Telia. Du har interesse for teknologi og god IT-kompetanse. Det er ikke viktig med mange års erfaring fra bransjen -- det viktigste er hva du ønsker å oppnå. Personlige egenskaper og motivasjon for rollen vil i stor grad bli vektlagt. Du bør derfor være strukturert og klare å holde hodet kaldt også når det er hektisk. Du må lære raskt og tilegne deg ny kunnskap og ferdigheter underveis. Samtidig er du opptatt av både egen og andres utvikling, og bidrar til et positivt og inkluderende teammiljø.
Stillingen er en fast 40 % stilling, med gode muligheter til å vokse videre i Telia. Som kunderådgiver vil du ta imot innkommende henvendelser på telefon. Du skal gjøre det enkelt og effektivt for kundene, samtidig som du tilbyr relevante produkter og tjenester som bidrar til å gi dem en kundeopplevelse i verdensklasse.
Om du er klar for nye utfordringer i en fast 40 % stilling fra 1. desember, og dette høres ut som noe for deg, er du velkommen til å søke. Stillingene innebærer at du går inn i skiftordning innenfor arbeidstidene 08--18, mandag--fredag.
En lang søknad er ikke nødvendig -- vi ønsker først og fremst å bli kjent med deg.
Har du spørsmål om stillingen, kan du kontakte meg på anita.moe@telia.no.
Jeg håper å høre fra deg!
Anita Moe
Team Leader Inbound B2C
Join us and let’s make better happen -- together!Om bedriften
Telia is the home for connected technology that allows generations to thrive, pioneering ways for businesses to become smarter and societies more sustainable. Together, we are making better happen.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
0f8b9026-99f2-4f33-b035-9057f7a817bc
- Hentet fra
FINN
- Referanse
428761936