Vi søker en engasjert og ansvarlig hjemmehjelp med utvidet ansvar som teamleder i Bergen!
Mio Omsorg
Åsane Senter 42, 5116 Ulset, Hybridkontor
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Er du en omsorgsfull og strukturert person med erfaring fra eldreomsorg, og samtidig trives med personalansvar og kundekontakt? Da kan dette være stillingen for deg!
Vi søker nå etter en dedikert medarbeider til en spennende fast 100 % stilling med base i Bergen.
Stillingen ønskes besatt snarlig, men vi har forståelse for eventuell oppsigelsestid. Vi inviterer aktuelle kandidater til intervju fortløpende.
Dette er en variert og ansvarsfull rolle som kombinerer operativt arbeid med administrativt ansvar og kundekontakt:
- Ca. 70 %: Utførende arbeid som hjemmehjelp
- Ca. 20 %: Personaladministrasjon – inkludert oppfølging og opplæring av ansatte
- Ca. 10 %: Salg og kundeoppfølging – som å behandle henvendelser, gjennomføre hjemmebesøk og følge opp eksisterende kunder
Som hjemmehjelper vil du være en viktig støtte for eldre som trenger praktisk hjelp i hverdagen. Våre kunder har ulike behov og ønsker, og du vil få muligheten til å bidra til at de kan bo hjemme lengst mulig, samtidig som du gir dem en bedre hverdag. Arbeidet består av alt fra renhold, klesvask, matlaging og andre praktiske oppgaver i hjemmet, som gjør kundenes hverdag enklere. Rollen innebærer en del fysisk arbeid, så det er viktig at du trives med praktiske oppgaver og har god fysisk helse.
Stillingen passer for deg som ønsker mer ansvar og utviklingsmuligheter innen omsorgssektoren.
Arbeidstid og stilling:100% fast stilling med arbeidstid på dagtid (mandag til fredag 08.00 til 16.00). Du vil sitte litt på vårt kontor i Bergen, men være mest ute i drift hos kunder.
Vi ser etter deg som:- Har erfaring innen helse og omsorg
- Har erfaring med personaloppfølging
- Flytende norsk, muntlig og skriftlig
- Førerkort klasse B og disponerer egen bil
- Kan fremlegge gyldig politiattest ved ansettelse
- Har du erfaring med salg, er dette også en fordel
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Evne til å motivere og følge opp kolleger
- Er omsorgsfull og glad i å hjelpe andre
- Jobber selvstendig, strukturert og effektivt
- Er positiv, løsningsorientert og fleksibel
- Er engasjert, pålitelig og har godt humør
- Har et sterkt ønske om å levere tjenester av høy kvalitet
Vi tilbyr:
- Mulighet til å kombinere operativt arbeid med leder- og kundeansvar
- Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
- Grundig opplæring med tett oppfølging gjennom hele opplæringsperioden
- En arbeidsplass i et spennende og voksende selskap
- Lønn etter avtale
- Tilgang til fordelsportal med rabatter og gode avtaler for alle ansatte
- Gode utviklingsmuligheter og støtte i rollen
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Mio omsorg er en av Norges største leverandør av hjemmehjelp. Vi leverer tjenester til både private kunder og på kommunale vedtak fra kommuner.
Vi er et spennende firma i vekst, med stort fokus på kvalitet og miljø. Hos oss i Mio omsorg har vi som motto at ingen oppgave er for liten eller stor. Vår visjon er å gi mennesker et bedre liv. Hver eneste dag gir vi mennesker et tryggere, mer meningsfylt og bedre liv. Vi er opptatt av å være kvalitetsledende i det vi gjør og gi våre kunder den beste tjenesten. Alle i Mio skal etterleve våre grunnverdier som er respektfull, pålitelig og modig.
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
0ed1819e-64a5-4c04-9eb4-d34aff737079
- Hentet fra
teamtailor
- Referanse
teamtailor-6538233-1649431