Kunderådgiver
TINE SA
0950 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Antall stillinger
2
Er du engasjert, har høy arbeidskapasitet og vil være med oss i TINE å bygge Norges beste kundeservice?
På TINE Kundesenter har vi et innovativt og dynamisk miljø preget av et sterkt kundefokus. Vi har ambisjoner om å hver eneste dag være litt bedre enn i går og skape økt verdi for kunden og TINE.
TINE Kundesenter er hjertet i TINE og vi samarbeider med avdelinger på tvers av hele selskapet.
Kundeservice bedrift er en av fire avdelinger i Kundesenteret og håndterer innkommende henvendelser fra alle våre kunder via telefon, mail og chat.
Innsalg av produktnyheter og konsepter, samt annet mersalg er en svært viktig del av alle våre kundedialoger. Nå søker vi etter en Kunderådgiver til avdelingen som skal skape gode resultater og bidra til utvikling.
Som kunderådgiver på Kundeservice bedrift vil din viktigste oppgave være å gjennomføre kundesamtaler på en effektiv og god måte, med fokus på å avdekke kundens behov. Du må være fleksibel og trives i en hektisk hverdag. Du motiveres av mål og tar selv eierskap for å nå disse ved at du er selvgående og ansvarsfull.
Vil du sammen med oss skape kundeopplevelser i verdensklasse?
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:
- Gjennomføre kundesamtaler og salgsaktiviteter på en effektiv og god måte i alle TINEs kanaler per telefon, mail, chat og via andre digitale verktøy
- Avdekke kundens behov og sikre innsalg og mersalg av TINE-produkter
- Løse flest mulig henvendelser i første kontakt
- Internt samarbeid, eierskap og oppfølging av saker
- Bidra til forbedringer i TINE ved å formidle innsikt og tilbakemeldinger fra kunder og brukere
- Ta initiativ til forbedringer i Kundesenteret, for å effektivisere interne prosesser og redusere tid brukt på unødvendige aktiviteter
- Bidra til et godt samarbeid og godt arbeidsmiljø med kollegaer i egen og andre avdelinger
Kvalifikasjoner
- Høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Svært gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig, norsk og engelsk
- Erfaring fra kundeservice og salg via digitale kanaler er en fordel
- Svært god systemforståelse og evne til å sette deg raskt inn i relevante verktøy
- Erfaring fra Microsoft Dynamics 365 vil være en fordel
Personlige egenskaper
- Du har gode samarbeidsevner, både med kollegaer og kunder
- Du trives svært godt med kundedialog på telefon og via digitale arbeidsverktøy
- Du motiveres av mål og resultater
- Du tar ansvar for egen utvikling og evner å tilegne deg relevant kompetanse, samt deler av din erfaring og kunnskap
- Du er serviceinnstilt og har evne til å bygge tillit og relasjoner
- Du er nysgjerrig, løsnings- og forbedringsorientert
- Du evner å takle høyt arbeidstempo og omstiller deg raskt
Du liker å ha det gøy på jobb og bidrar til at arbeidsplassen er et godt sted å være
Vårt arbeidsmiljø
I TINE vil vi at våre medarbeidere skal utvikles og skape resultater - gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor er arbeidsdagen i et av landets største industri-, og innovasjonsmiljø preget av mening, mestring, spennende utfordringer, samarbeid, raushet, gjensidig tillit og kompetanseutvikling
Hva tilbyr vi?
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Utfordrende arbeidsoppgaver i et sterkt og erfarent fagmiljø med fokus på kompetanseutvikling og erfaringsutveksling
- Et trivelig arbeidsmiljø med dyktige kolleger som brenner for sitt fag
- Flotte, nyoppussede lokaler på Kalbakken, med eget treningssenter og fantastisk kantine
Arbeidstiden vil til enhver tid følge gjeldene arbeidsturnus, som for tiden er mellom klokken 07.00-16.00.
Stillingen er en fast ansettelse og rapporterer til leder for Kundeservice bedrift, Stine Isaksen Rødelv.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted