Customer Services Professional
Dovre Group
7031 Trondheim
Om jobben
Stillingstittel
Customer Services Professional
Type ansettelse
Engasjement, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Organisasjon
Work Location: Trondheim
Duration: 03.11.25 - 31.10.26
Arbeidsoppgaver
Som oppdragsleder vil du ha ansvaret for de daglige serviceutførelsesaktivitetene, hvor ditt hovedansvar vil være å planlegge, koordinere og følge opp serviceoppdrag, med fokus på kvalitet og kundetilfredshet. Stillingen innebærer at du har tett dialog med kundene, teknikere, serviceingeniører, leverandører og interne kolleger for å levere best mulige løsninger og god kundeservice.
Ansvarsområder:
- Ledelse av serviceoppdrag / prosjekt: Ansvar for å koordinere, følge opp og ferdigstille serviceoppdrag og mindre oppgraderingsprosjekter.
- Innhenting av nødvendig dokumentasjon fra nødvendige ressurser (timelister, servicerapporter m.m.)
- Ressursplanlegging hvor du planlegger og gjennomfører ressursplanlegging i samråd med kundens behov og tilgjengelige ressurser.
- Sørge for at vi har korrekt dokumentasjon før og under oppdraget, samt rapportering av oppdrag. Besvare henvendelser fra kunder, fungere som kontaktperson og opprettholde god kommunikasjonsflyt.
- Ansvar for bestilling av nødvendige deler og komponenter for oppdrag og prosjekt.
- Ivareta smidig samarbeid mellom flere avdelinger og nøkkelpersoner for å sikre effektiv gjennomføring av oppdragene.
- Ha ansvaret for at oppdragene leveres i henhold til avtalt tidsperiode med kunder.
- Salgsrolle hvor du utarbeider tilbud til kunder.
- Delaktig i handover-møter med ansvar for å tilegne deg detaljer og omfang på oppdrag og prosjekt.
- Evne å sette deg inn i prosjekt / serviceoppdrag.
- Følge opp tredjepartsselskap: Ifbm. batteribytter, innleie av ressurser, underleverandører og kost.
- Oppfølging av underlag til fakturering.
- Kontraktshåndtering og evne til å sette deg inn i serviceavtaler og rammeavtaler i forbindelse med vår kundeportefølje.
Ønskede kvalifikasjoner
- Du har utdannelse på fagskole-, høgskole- eller universitetsnivå i elektro/ automasjon - eller kraftelektronikk.
- Du har minimum 2 års teknisk erfaring med offshore/marine leveranser eller lignende.
- Du tar eierskap for alle fasene i et oppdrag slik at du har kontroll på kvalitet, design og gjennomføring av oppdragene.
- Du har gode samarbeidsevner, selvstendighet og evne til å arbeide strukturert i et miljø med høyt tempo.
- Du trives med kundedialog og har gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å bygge relasjoner både med kunder, leverandører, samarbeidspartnere og kolleger.
- Du har struktur og evner å håndtere flere oppdrag samtidig.
- Du er trygg i både norsk og engelsk.
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt og opptatt av å finne gode løsninger
- God til å samarbeid og kommunisere
- Evner å holde hodet kaldt under stress og uforutsatte situasjoner
- Resultatorientert med et øye for detalj.
Vi kan tilby
Dovre Group is an equal opportunity employer. We encourage applications from anyone meeting the requirements for this position.
Kontakt oss
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
09648c46-1005-4596-a05d-2143ad98c837
- Hentet fra
FINN
- Referanse
428437666