Er du vår nye operative leder?
SAR AS
Limahaugveien 2, 8803 Sandnessjøen, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Operativ leder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 12. oktober
SAR søker nå en engasjert og praktisk anlagt operativ leder til vår avdeling i Sandnessjøen. I denne rollen for du være tett både på folk og drift. Du får personalansvar for operativt personell, samtidig som du selv deltar aktivt i driften, enten bak rattet eller ute på anlegget sammen med teamet ditt.
Dette er stillingen for deg som liker høyt tempo, trives med praktiske oppgaver, samtidig som du liker å ha ansvar for mennesker og prosesser. Du må være løsningsorientert, ønske å bidra operativ der det trengs og sikre at arbeidet utføres i tråd med gjeldende lover, regler og interne rutiner.
Stillingen kan passe godt for deg med god erfaring fra operativ drift, planlegging eller logistikk, som ønsker å ta steget videre inn i en lederrolle. Personlige egenskaper vil bli lagt stor vekt på.
Stillingen rapporterer til avdelingsleder.
Arbeidsoppgaver:-
Ivareta daglig drift, logistikk og driftsrapportering
-
Personalansvar med oppfølging av ansatte
-
Delta aktivt i driften, inkludert lastebilkjøring og vaktordning
-
Følge opp oppdragsutførelse og ha kvalitetskontroll
-
Følge opp HMS&K, interne prosedyrer og standarder
-
Planlegge og følge opp bilpark, utstyr og vedlikehold
-
Ha dialog med kunder, leverandører og samarbeidspartnere
-
Økonomioppfølging innen eget område
-
Støtte og være stedfortreder for avdelingsleder
-
Relevant fagbrev eller utdanning på bachelornivå. Fortrinnsvis innen logistikk, gjenvinningsfaget eller transportfag.
-
Relevant erfaring kan kompensere for manglende formalkompetanse.
-
Førerkort klasse C (eller ønske om å ta dette)
-
God digital forståelse og kjennskap til ERP-system
-
Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
-
Tilstedeværende leder som tar ansvar.
-
Løsningsorientert og handlekraftig, også under press.
-
Motiverer til samarbeid og sikrer at mål nås.
-
Tilpasningsdyktig og jobber selvstendig.
-
Bygger gode relasjoner og håndterer krevende situasjoner profesjonelt.
-
En sentral rolle i et kompetent fagmiljø, men utviklingsmuligheter og ansvar
-
Variert og meningsfullt arbeid i en spennende bransje
-
Godt arbeidsmiljø og støttende kolleger i en Great Place to Work sertifisert bedrift
-
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
-
Konkurransedyktige betingelser
SAR ble etablert i 1987 og er et selskap i kontinuerlig utvikling. Vi er en avfallshåndteringspartner og tjenesteleverandør som tilbyr komplette avfallsløsninger og håndterer alle type avfall fra offshore- og landbasert industri. Vår tilstedeværelse gjør at vi kan behandle store mengder avfall, og vår fleksibilitet gjør at vi kan tilby ad hoc-løsninger for våre kunder. SAR tilbyr kundene en totalløsning for Waste Chain Management (WCM®) for behandling og håndtering av alle typer avfall. Vi gjør avfall til gjenbrukbare ressurser, og skaper en sirkulær økonomi som er i tråd med FNs bærekraftsmål nr. 12 "Ansvarlig forbruk og produksjon."
Som totalleverandør av Waste Chain Management ®-tjenester tilbyr SAR et bredt spekter av støttesystemer og avfallstjenester, inkludert behandling, håndtering, rengjøring, fjerning og avhending av avfall. Vårt erfarne team av rådgivere hjelper også våre kunder og partnere med å sette opp forbedringsprogrammer og tilbyr kurs, opplæringsaktiviteter og andre konsulenttjenester innenfor WCM®. I tillegg til fysisk håndtering av avfall, tilbyr SAR utstyrssalg og utleietjenester, interne behandlingsanlegg og stedlig prosjekt personell med offshore-opplæring langs hele norskekysten. SAR sin misjon er å skape avfall om til verdier #Turning Waste to Value.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
060e25f6-a2f8-43d8-80cd-fa71ae69eecf
- Hentet fra
FINN
- Referanse
426706478