Blir du vår første Customer Success Manager?
Omnium
Universitetsgata 22, 0162 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Customer Success Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Omnium utvikler et 100 % skybasert Order Management System (OMS) som hjelper bedrifter å samle og håndtere ordre fra alle salgskanaler -- nettbutikk, kundeservice, kassasystemer og mer. Vår moderne SaaS-løsning forenkler komplekse prosesser og gir en sømløs kjøpsopplevelse.
Vi liker å kalle oss en start-up med åtte års erfaring. Med noen av Nordens største aktører i kundeporteføljen, 60 kunder som daglig bruker Omnium, og et marked i sterk vekst, står vi foran en spennende reise. Nå ser vi etter deg som vil være med å sette strategien for hvordan vi øker kundeverdien!
**Hva går rollen ut på?**Som Customer Success Manager får du en unik mulighet til å etablere og utvikle vår Customer Success-funksjon. Du blir kundens nærmeste kontaktperson, bygger langsiktige relasjoner og ser nye muligheter for mer- og oppsalg. Samtidig får du frihet til å utvikle metodikk og strategi som kan skaleres i takt med selskapets vekst.
Du blir en del av et kommersielt team på fem personer, rapporterer til COO og jobber tett med produkt- og supportteamene. Rollen gir deg både ansvar og påvirkningskraft - og muligheten til å bygge en funksjon som blir avgjørende for Omniums videre vekst.
Dine oppgaver vil blant annet være å:-
Sikre at kundene får maksimal verdi av Omnium gjennom tett og proaktiv oppfølging.
-
Videreutvikle og operasjonalisere Customer Success-strategien, inkludert prosesser for kundeoppfølging, churn-forebygging og oppsalg - i samarbeid med salg, marked, produkt og support.
-
Drive kundedrevet vekst ved å identifisere oppsalg- og kryssalgsmuligheter, sikre kontraktsfornyelser og redusere churn.
-
Bruke data og innsikt til å identifisere behov, måle effekten av Customer Success-arbeidet og gi verdifulle tilbakemeldinger til produkt- og utviklingsteamet.
-
Støtte partnere i kundeoppfølging gjennom retningslinjer og samarbeid, slik at de leverer på Omniums høye standard.
Hvem er du? Vi tror du vil lykkes hos oss hvis du motiveres av å bygge opp en ny funksjon og skape verdi gjennom sterke kunderelasjoner.
Vi ser etter deg som:
-
Har minst 3 år med relevant erfaring.
-
Har bransjeerfaring innen retail fra kunde, konsulent eller leverandørsiden.
-
Har erfaring fra Customer Success, salg eller lignende roller, helst i B2B SaaS-miljøer.
-
Har høyere utdanning (teknologi, økonomi, ledelse, e.l.) - relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
-
Er dyktig på stakeholder management, både internt og eksternt, på alle nivåer.
-
Trives godt med å jobbe med kunder og motiveres av å skape verdi gjennom sterke relasjoner.
-
Har IT-teknisk kompetanse og interesse.
-
Gode kommunikasjonsevner på norsk/skandinavisk og engelsk.
Hva får du hos oss?
-
Konkurransedyktig lønn og svært gode pensjonsordninger 💰
-
Gode forsikringsordninger som inkluderer sykelønn og reiseforsikring -- også på fritiden. ✈️
-
Fleksibel arbeidshverdag -- vi stoler på at du får jobben gjort 🙌
-
Et inkluderende arbeidsmiljø med jordnære kollegaer som er flinke på det de gjør og har det gøy sammen 🤝
-
Sosiale høydepunkter: sommerfest med privatkokk og musikkbingo, rafting, Holmenkollstafetten med prosecco & pølser, hytteturer og utenlandsturer (ryktet sier Lake Como neste ✨)
Om du er interessert i å høre mer om stillingen eller har noen spørsmål, ta kontakt med Andrea (andrea.grottjord@omnium.no) eller Kristine (kristine.gjelsvik@omnium.no) fra vårt rekrutteringsteam.
Vi behandler søknader fortløpende, så ikke vent med å søke. Vi ser frem til å høre fra deg🎉
* Vi har ikke mulighet til å tilby ren remote-løsning for denne stillingen
Om bedriften
I Omnium setter vi samarbeid, læring og trivsel høyt. Vi er et engasjert team som kombinerer lang erfaring med en start-up-mentalitet, og vi jobber sammen for å skape et produkt uten sidestykke. Hos oss blir du en del av et miljø der vi løfter hverandre og deler kunnskap -- alt for å sikre både egen og kundenes suksess.
Vi er stolte av å være kåret til et av Norges 50 raskest voksende tech-selskaper flere år på rad, og til Gaselle-bedrift de to siste årene ⭐
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
0556f6fb-478f-4b87-a203-e31ae2948004
- Hentet fra
FINN
- Referanse
424900338