Kan du tenke deg å jobbe i et sterkt teknisk fagmiljø samtidig som du er glad i struktur og orden?
Add Persona AS
5420 Rubbestadneset
Om jobben
Stillingstittel
Leveringskordinator/ Order Management
Type ansettelse
Engasjement, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
I mer enn 125 år har vår kunde utviklet og levert produkter, løsninger og tjenester i Norge som har bidratt til å forme fremtiden. Løsningene inkluderer innovative og bærekraftige teknologier for industri, energi, helse og infrastruktur. På verdensbasis har de over 300.000 ansatte i mer enn 200 land, hvorav mer enn 30 000 er engasjert i forskning og utvikling.
Ønsker du å være med på denne reisen?
Vi søker nå en entusiastisk leveringskoordinator til en midlertidig stilling i vår ordrehåndteringsavdeling.
- Som leveringskoordinator spiller du en nøkkelrolle i å sikre at leveranser til subsea-markedet er komplette og dokumentert i henhold til kundens krav.
- En viktig del av jobben er å utarbeide sluttdokumentasjon (MRB – Material Record Book), som inkluderer testrapporter, materialsertifikater og sporbarhetslister med serienumre for produkter og komponenter.
- Du vil være en del av et team med flere leveringskoordinatorer, samt ordrehåndteringsavdelingen, som består av koordinatorer, planleggere og prosjektkoordinatorer. Leveringskoordinatorene kommuniserer tett med disse funksjonene i avdelingen, og samhandler også med produksjon, lager og ingeniøravdeling etter behov. Du kan også være involvert i i koordineringsoppgaver knyttet til ordreoppfølging, avhengig av behov.
- Utarbeidelse av sluttdokumentasjon for kunder
- Oppfølging av eventuelle kommentarer og godkjenning av dokumentasjon
- Bidra til planlegging og utførelse av våre leveranser
- Koordinering av forsendelser til kunder – både internt med økonomi og lager, og eksternt med kunder og transportselskaper
- Relevant utdanning innen administrasjon eller tilsvarende erfaring
- Erfaring med SAP er en fordel
- Gode engelsk- og norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Erfaring med dokumenthåndtering og helst også prosjektkoordinering
- Gode kunnskaper om Word og Adobe (PDF) / PDF-Xchange
- Evne til å jobbe strukturert og nøyaktig og håndtere flere oppgaver samtidig
- Sterke samarbeidsevner og evne til å kommunisere effektivt
For å lykkes i denne rollen bør du kunne håndtere mange aktiviteter i en travel arbeidsdag, samtidig som du forblir strukturert og detaljorientert. Vi ser etter noen som er tilpasningsdyktig og ønsker å bidra positivt til nødvendige prosessendringer.
Vi tilbyr:
Utfordrende oppgaver med gode faglige og personlige utviklingsmuligheter i et spennende og dynamisk miljø preget av høy faglig stolthet og kompetanse.
Om teamet:
Du vil bli en del av av teamet på Bømlo som er en verdensledende aktør innen levering av subsea-instrumenter til olje- og gassindustrien. Vi er omtrent 100 ansatte lokalisert i moderne anlegg på Rubbestadneset.
Personlig vekst:
Vi tilbyr karriere- og utviklingsmuligheter både nasjonalt og internasjonalt, med varierte oppgaver og muligheten til å forme din egen arbeidsdag.
Kan dette være en stilling som kan være noe for deg?
Send inn din CV OG Søknad i dag og bli en del av et faglig dyktig team lokalt på Vestlandet. Ta kontakt om du ønsker å spørre oss om selskapet eller om stillingen.
Gleder oss til å høre fra deg!
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Add Persona er et bemannings- og rekrutteringsbyrå med fokus på kvalitet, personlig oppfølging og tilgjengelighet. Vi spesialiserer oss innenfor teknisk, økonomisk og administrativ personell. Våre rådgivere har bred erfaring innenfor faget.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
00d5e157-3a20-4f5f-a0fa-799c259370a7
- Hentet fra
recman
- Referanse
453211