Helsesykepleier
Helse, barn og familie, Lurøy kommune
Onøyveien 14, 8766 Lurøy, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Helsesykepleier
Oppstart
24. mars 2025
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 5. januar
Har du lyst til å utgjøre en forskjell for barn og unge? Da er vi veldig interessert i å komme i kontakt med deg!
Vi søker deg som er helsesykepleier, som har påbegynt desentralisert master i helsesykepleie eller har erfaring med arbeid i helsestasjons- og skolehelsetjeneste.
Enten du er helsesykepleier med mange års erfaring, helt nyutdannet eller under utdanning, vil Lurøy kommune kunne by på et hav av muligheter, og vi ønsker å ha deg med på laget.
Vi har ledig 100% vikariat som helsesykepleier. I Lurøy vil du få anledning til å jobbe både ved helsestasjons- og skolehelsetjenesten. Ansvaret og friheten i jobben er stor, og oppgavene er spennende og varierte. Det er totalt to stillinger i tjenesten fordelt på 5 (6) trivelige bygdesamfunn. Vi er avhengig av å reise med båt/ferge, samt kjøre bil for å komme oss mellom øyene og bygdene.
Ledende helsesykepleier har kontorsted i Aldersund krets. Den ledige stillingen har kontorsted på Lovund og har primært ansvar for Lovund og Sleneset krets. De andre oppgavene fordeles mellom helsesykepleierne, og innebærer en del reisevirksomhet.
For å trives i jobben må du kunne jobbe mye alene og selvstendig, samtidig som du må du være en lagspiller og jobbe i ulike team på tvers av fag. I lurøy får du stor frihet til å legge opp arbeidsdagen din selv, men også tilhørighet i fagmiljø.
Lurøy er en kommune på Helgelandskysten med svært desentralisert bosetting på øyer og innland. Det bor rundt 1900 mennesker her. Helsestasjons- og skolehelsetjenesten er organisert i Helse-, sosial- og omsorgsavdelingen under enhet barn og familie. Samarbeidet mellom de ulike tjenestene er nært, og kommunen har vedtatt en tverrfaglig plan for det forebyggende og helsefremmende arbeidet.
Arbeidsoppgaver
Alt arbeid som kommer inn under helsestasjons- og skolehelsetjenesten, med utgangspunkt i nasjonale veiledere. I tillegg vil du bli involvert i mange forebyggende ungdomsaktiviteter i kommunen som "Lev i lag" og "16.mai-arrangement". Du jobber også i ulike team, ansvarsgrupper og har mange samarbeidspartnere. Du kan få stor påvirkningsmulighet. 30% av stillingen ønskes brukt til forebygging innen psykisk helse.Kvalifikasjoner
Offentlig godkjent sykepleier med master i helsesykepleie eller videreutdanning som helsesykepleier.Dersom du har påbegynt desentralisert master i helsesykepleie, eller har erfaring med helsestasjons- og skolehelsetjeneste arbeid vil vi også gjerne høre fra deg.
Førerkort for bil
Personlige egenskaper
Fleksibel.
Like å reise mellom de ulike kretsene ved hjelp av bil, hurtigbåt eller ferje, både vinter og sommer.
Jobbe selvstendig og samtidig kunne jobbe i team.
Flink til å lytte, veilede og formidle kunnskap på en god og forståelig måte.
Positiv og med engasjement for fagfeltet.
Vi tilbyr
Tilsettingsvilkår i henhold til gjeldende lover, tariffavtaler og kommunale regelverkLønn etter fast tariff, hvor sykepleiere i kommunen tilbys lønn tilsvarende 16 års ansiennitet.
Interessante og utfordrende oppgaver, sammen med dyktige kollegaer, i en flott kystkommune i stadig utvikling.
Kommunen kan dekke flytteutgifter etter gjeldende regler, samt være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass.
Ring gjerne for en uformell prat om du vurderer å søke på stillingen.
Kontaktinformasjon
Berit Harsvik Hauknes, Leder enhet helse, barn og familie, 477 10 390, berit.hauknes@luroy.kommune.noArbeidssted
Onøyveien 148766 LURØY
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lurøy kommuneReferansenr.: 4873118977
Stillingsprosent: 100%
Vikariat
Startdato: 24.03.2025
Sluttdato: 31.12.2025
Søknadsfrist: 05.01.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2808437
- Hentet fra
talentech
- Referanse
bfe2c0e1e940479a8f315779b36ebbab