Kunde- og administrasjonskonsulent
Solør Renovasjon IKS
., 2270 Flisa
Om jobben
Stillingstittel
Administrasjonsmedarbeider
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
For snarlig tiltredelse søker vi etter en kunde- og administrasjonskonsulent ved vårt hovedkontor på Flisa i Åsnes kommune. Vi søker etter en person i 100 % stilling. Stillingen inngår i bedriftens ledergruppe. Motiveres du av å jobbe tett sammen med gode kolleger, i et miljø med fokus på kundeservice, høyt tempo og varierende arbeidsoppgaver, hører vi gjerne fra deg.
Stillingen rapporterer til Daglig leder.
Vi kan tilby deg:
- Et godt arbeidsmiljø og engasjerte kolleger
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Egen helseforsikring
- Ordnede lønn- og arbeidsforhold
Arbeidsoppgaver
- Salg av avfallstjenester ut til næringskunder
- Markedsføring
- Oppfølging av avtaler og rådgivning til næringskunder
- Administrere SORs containerflåte
- Ansvar for salgskalkyler og priser
- Håndtere reklamasjoner
- Administrative oppgaver
- Annet forefallende arbeid knyttet til daglig drift
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
- Høyere utdanning, men relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
- Førerkort klasse B
- Teknisk innsikt og interesse for faget
- Gode IT-kunnskaper spesielt innen Microsoft
- Beherske norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
- Fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver.
- Positiv, selvstendig og nøyaktig
Har du lyst til å bli en del av det flotte teamet til Solør Renovasjon? Kortfattet søknad med CV registreres elektronisk via Jobbdirekte, klikk "send søknad" innen 15. februar 2024. For nærmere opplysninger kontakt Daglig leder på tlf. 95 24 91 15.
Vi er underlagt offentlighetsloven og gjør oppmerksom på at du som søker kan føres opp på offentlig søkerliste. CV kan også bli benyttet til utvidet søkerliste. Du vil i søknadsprosessen kunne anmode om å ikke bli oppført i søkerlisten, og må da angi en begrunnelse jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis, og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du vil bli varslet om anmodningen ikke tas til følge.
Om bedriften
Det kommunale samarbeid om avfallsorganisering i Solør startet i 1984. Solør Renovasjon IKS, med kommunene Grue, Åsnes og Våler som eiere, ble stiftet i 2003 og er tildelt ansvaret for innsamling av avfallet etter forurensningsloven. Selskapet drifter i tillegg til innsamlingen av avfallet, 4 mottaksanlegg og transport. Selskapet har til sammen 25 ansatte. Transport og innsamlingselementet håndterer årlig over 9000 husholdningsabonnenter og næringskunder. Dette utgjør over 500 000 container- og beholdertømminger i året. Gjenvinningsstasjonene veileder og betjener ca. 25 000 besøkende i året. Selskapet tar imot og håndterer ca. 8 000 tonn avfall i året som går til materialgjenvinning, energigjenvinning og deponi.
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2538436
- Sist endret
16. februar 2024
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
ffb5652a-4566-4a20-b5a6-ca9e1e40eaf3