Coop Marked Folkestad søker Tilkallingshjelp
Marked er Coops nærbutikkjede bestående av små enheter der du som medarbeider utfører arbeidsoppgaver i hele butikken. Vi søker derfor en motivert, engasjert og hyggelig medarbeider som liker en utfordrende og variert hverdag.
Som tilkallingshjelp har du mulighet til å stille på kort varsel ved uventet fravær i butikken eller ved ekstra behov i høysesonger og ved ferieavvikling. Arbeidstiden vil kunne variere med arbeidsvakter både på dagtid, kveld og på lørdager. På sikt kan det være mulighet for fast deltidsavtale med faste arbeidsvakter annenhver lørdag.
Arbeidsoppgaver
- Kundebehandling
- Kasse
- Vareinnfylling
- Forefallende renhold og rydding
Våre forventninger til deg
- Du er hjelpsom og har godt humør i møte med nye mennesker
- Du er ansvarsbevisst og løsningsorientert
- Du trives med fysisk butikkarbeid
- Du er en positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr
Varierte arbeidsoppgaver og ordnede tariffbaserte lønns- og arbeidsforhold. Du får nødvendig opplæring og en mulighet til ytterligere kompetanseheving gjennom våre e-læringskurs. Du blir medlem av vår innskuddsbaserte pensjonsordning med egensparing, og dekkes av våre forsikringsavtaler.
Kontaktinformasjon: Spørsmål om stillingen kan rettes til butikksjef Tone Kristin Hjelle på tlf. 416 84 846
Søknad: Søknad og CV sendes digitalt på www.jobbdirekte.no
Søknadsfrist: 01.04.2019
Om bedriften
Coop Nordvest SA er ett av de største samvirkelagene i Coop i Norge, med 5 milliarder i omsetning og ca 2100 medarbeidere. Vi har butikker i 64 kommuner, fra Åfjord i nord til Gulen i sør, i Trøndelag, Møre og Romsdal og Sogn og Fjordane fylke. Vår virksomhet er i første rekke innen dagligvare, i tillegg har vi en del faghandelsbutikker. Vi eies av våre 149 000 medlemmer, og drives etter samvirke-prinsippene. Vi har kontorer på Orkanger, i Ålesund og i Førde. Vi har som mål å være et av landets best drevne samvirkelag. Som en regionalt stor aktør i en konkurranseutsatt bransje, møter vi hele tiden nye konkurranseforhold og utfordringer. Måten vi møter dem på avgjør om kunden fortsatt vil velge oss framfor konkurrentene.