For kunde søker vi medarbeider til back-office oppgaver
Arbeidsoppgaver
- Månedlig lageravstemming
- Koordinering av frys, biler og container
- Utarbeide ordrer og sende lister til leverandør
- Kontrollere lister, behandle og registrere avvik
- Utsendelse av produksjonslister
Ønskede kvalifikasjoner
Du har relevant erfaring- innen administrative arbeidsoppgaver
Vi ser at du har generelt gode datakunnskaper innen Office-programmer og gjerne andre systemer
Du kommuniserer meget godt skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
For å lykkes i rollen er det viktig at du identifiserer deg med følgende egenskaper: Strukturert, initiativrik, selvgående og med godt humør
Du må være punktlig, presis og til å stole på - du liker å prate med- og yte service overfor andre mennesker - videre må du kunne arbeide systematisk og nøyaktigDette er i første omgang et 3 mnd vikariat, men mulighet for forlengelse for rette vedkommende er absolutt tilstede
Om bedriften
Bergen Bemanning AS er et heleid bergensk bemanningsselskap med konsulenter innen administrative og tekniske fagområder. Vår målsetning er å tilby fleksible og effektive bemanningsløsninger. Med mer enn 30 års allsidig erfaring fra bransjen har vi verdifull kunnskap om markedet og våre kunder og vet hvor viktig gode relasjoner er.