Vår kunde søker flere flinke folk til Support/Servicedesk
Vår kunde som er en ledende aktør innen digitale tjenester og programvare trenger 5 Service desk konsulenter til Support/Servicedesk omgående. Ønskelig med 1 eller flere års erfaringfra brukerstøtte og support. Herav drift og support av AD. (Remote - det er ikke nødvendig å jobbe onsite i Oslo) Arbeidsoppgaver
- Tekniske henvendelser på mail og tlf
- Registrere og håndtere tickets i kundens system
- Oppfølging mot kunder og koordinering/samarbeid med interne resurser
Krav til kompetanse
- God IT-Teknisk og forretningsmessig forståelse
- Exchange og andre Microsoft baserte teknologier
- Erfaring fra IT drift og leveransemiljø innen kundeservice som brukerstøtte og support
- Gode evner til å kommunisere med kunder og medarbeidere.
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne (norsk og engelsk)
- Erfaring fra bruk av moderne ServiceDesk verktøy og kunnskap om ITIL.
- God IT-Teknisk og forretningsmessig forståelse
- Erfaring med skytjenester (Azure office365 mm)
- 3 eller flere år med IT drift og leveransemiljø innen kundeservice som brukerstøtte og support. Herav drift og support av AD,
- IKT-fagbrev som minimum.
Søk i dag, eller ta kontakt for ytterligere informasjon.
Om bedriften
Vi i Hodejakt1 bistår våre kunder med å rekruttere medarbeidere til faste stillinger, prosjekter og tidsbegrensede oppdrag innen våre spesialområder IT, økonomi/finans, kontor/administrasjon, salg og ledelse.
Mange års erfaring og et stort nettverk gjør at vi effektivt kan foreta de riktige valgene for våre kunder og kandidater.
Vår suksess i 15 år er et resultat av kunnskapen om markedet, tett og personlig oppfølgning og rask leveranse med høy kvalitet.