Veileder
NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstenester til Noregs befolkning og har om lag 22 000 medarbeidarar fordelt over heile landet. Vi jobbar tverrfagleg i sterke fagmiljø. Hos oss skal arbeidsmiljøet fargast av involvering, openheit og tillit. NAV har som mål å skape eit inkluderande samfunn, eit inkluderande arbeidsliv og ein velfungerande arbeidsmarknad.
Ønskjer du at alle skal få en sjanse til å bidra i arbeidslivet? Trivst du med å finne gode løysningar i samarbeid med menneske som er i en krevjande situasjon? Trur du at alle menneske, trass helseutfordringar, kulturell bakgrunn eller andre utfordringar, kan få og behalde jobb? Er du opptatt av å ivareta menneske, og vågar du deg inn i utfordrande samtaler? Tåler du å stå i en jobb som krevjer evne til å være strukturert i en kvardag som aldri er lik? Da kan du være den vi ser etter.
Ved NAV Midt-Telemark og Nome har vi ledig 100% fast stilling som rettleiar. Vi har nye flotte lokale sentralt plassert i Bø. Kontoret har 43 ansatte fordelt på 3 avdelinger.
NAVs visjon er å gje menneske muligheiter. Vi sørger for sosial og økonomisk trygghet, og fremmer overgang til arbeid og aktivitet. Stillinga vil styrke vårt kontor i å nå vårt viktige samfunnsoppdrag. Vi verdsett eit godt arbeidsmiljø og gode kolleger, og ønsker erin person som bidrar positivt inn i fellesskapet både med kunnskap og faglig kompetanse, men også sosialt og relasjonelt.
Arbeidsoppgåver
- Heilskapleg og koordinert oppfølging, veiledning og motivasjonsarbeid med personar i ulike livssituasjonar, t.d flyktninger, ungdom og vaksne.
- Individuell arbeidsretta oppfølging, kartlegging, karriererettleiing og avklaring av personar som treng bistand for å halde på eller koma i arbeid gjennom identifisering av interesser, styrker og kompetanse.
- Bidra til å vidareutvikle NAV sitt samarbeid med lokalt næringsliv, bygge nettverk og samhandle med arbeidsgjevarar og brukarar
- Saman med resten av kontoret bidra til at vi utviklar stadig betre brukartenester og at kontoret når sine virksomhetsmål
NAV er i ein løpande endringsprosess, og det må påreknast endring av arbeidsoppgaver.
Kvalifikasjonar
Krav til kvalifikasjonar
- Fullført utdanning på minimum bachelorgradsnivå, fortrinnsvis innan helse- eller sosialfag, humanistiske, eller samfunnsvitskapelege fag. Særskilt relevant erfaring kan kompensere noko for utdanningskravet.
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk. (Dersom du har anna morsmål enn norsk, må du dokumentere at du har språknivå tilsvarende B2.)
- Ha kompetanse i bruken av digitale verktøy og Office365.
Ønska kompetanse
- Inkluderingskompetanse: forståing for korleis den ordinære arbeidsmarknaden kan nyttas som middel og mål for å inkludere menneske som av ulike årsaker står utanfor arbeidslivet
- Forståing for- og kjennskap til arbeidsmarknaden og næringslivet i regionen
- Relevant erfaring og kompetanse innan veiledning og/eller oppfølging
- Erfaring med å jobbe med menneske som befinn seg i ulike livssituasjonar
- Relevant erfaring frå saksbehandling
Særskilde krav
- Førerkort klasse B
Personlege eigenskapar
- Likar å bygge relasjonar og motivere andre
- Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevne, og likar å jobbe i team
- Tåler eit høgt tempo, og har stor arbeidskapasitet
- Har evne å arbeide målretta og strukturert, er sjølvgåande og evner til å fatte gode avgjerder
- Er ansvarleg og løysingsorientert
- Er omstillingsdyktig og trivst med endringsprosessar
- Du er uredd og har evne til å håndtere krevande situasjonar
Personlege eigenskapar vil bli sterkt vektlagt
Vi tilbyr
- Spennande og meiningsfylte arbeidsoppgaver innan eit viktig samfunnsområde
- Dyktige kollegaer og eit triveleg og hektisk arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstid og muligheit for hybrid arbeidshvardag, som innebær at det kan gjerast avtale om heimearbeid når arbeidsoppgavene tilseier at dette lar seg løyse.
- Muligheit til å nytte seg av ferieleilighet i Rauland.
- Lønn etter gjeldande lov og avtaleverk
- Gode forsikrings- og pensjonsordningar
- Vi ber deg levere CV og søknad som skildrar kva du har gjort og oppnådd, og som får fram kva som gjer deg kvalifisera for stillinga du søker på. Vitnemål og eventuelle attestar må lastas opp og leggas ved søknaden. Vi ber deg bruke vitnemålsportalen, vitnemålsportalen.no, for å legge ved vitnemålet ditt. Utanlandske utdanningsgrader må vere godkjent av HK-dir (direktoratet for høyere utdanning og kompetanse).
Kopi av vitnemål og attestar tas med ved eventuelt intervju.
Kontaktinformasjon
Arne Morten Berntzen, Avdelingsleiar, 92669110, arne.morten.berntzen@nav.noArbeidsstad
Folkestadvegen 213800 Bø i Telemark
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Midt-Telemark kommuneReferansenr.: 4787767467
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.06.2024
Søknadsfrist: 29.04.2024
Om bedriften
Midt-Telemark kommune ligg i hjarte av Telemark med Bø som kommune- og regionssenter og handelssenter, og Gvarv som lokalsenter. Kommunen har om lag 10500 innbyggjarar. Midt-Telemark er ein aktiv kommune med nasjonale turistmål, attraktivt kulturliv, eit innovativt næringsliv og eit variert landbruk, som mellom anna produserer ein fjerdedel av epla i Noreg. Kommunen er studiestad for Universitetet i Sør-Øst Norge, har vidaregåande skule og folkehøgskule. Kommunesenteret er eit trafikknutepunkt med godt kollektivsamband både aust- og vestover, m.a. med bare 2 timar til Oslo og 2 ½ time til Kristiansand med tog.
Midt-Telemark kommune er opptekne av mangfald og vi oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søkje jobb hos oss uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming og etnisitet.