Assisterende butikksjef - vikariat Backstube Lillestrøm
Bakeri Backstube Lillestrøm Bussterminal
Jonas Lies gate 2, 2000 Lillestrøm, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Assisterende butikksjef
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Vikariat, deltid 67%
Arbeidstid
Skift, dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk
Norsk eller skandinavisk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi søker assisterende butikksjef til 67% vikariat stilling for Backstube Lillestrøm.
Som assisterende butikksjef i vår voksende bedrift har du ansvar for at teamet gleder seg til å gå på jobb, og at alle gjester får en god opplevelse når de besøker oss. Du får muligheten til å arbeide i et spennende og aktivt miljø der det er gode utviklingsmuligheter for de som ønsker å være en del av vår reise. Stillingen har avsatt noe tid til administrasjon, men inngår ellers i ordinær drift, inklusiv helgevaktordning.
Hvem er du?
-
Som servicemenneske brenner du for å ta vare på gjester og ansatte samt har evnen til å motivere og utvikle de rundt deg.
-
Du har god arbeidskapasitet og trives med høyt tempo.
-
Du ser løsninger og muligheter, og møter utfordringer med pågangsmot og entusiasme.
-
Du har en profesjonell, tydelig og trygg lederstil og er et godt eksempel og forbilde for teamet ditt.
-
Du er strukturert, ryddig og detaljorientert, og elsker å ta initiativ, ansvar og kommuniserer godt både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.
-
Du motiveres av gode økonomiske resultater og ser at dette har en klar sammenheng med kvalitet, service og kunde- og medarbeidertilfredshet.
-
Du har erfaring fra lignende stillinger.
Hva er arbeidsoppgavene dine?
-
Assisterende butikksjef er butikksjefen sin høyrehånd og fungerende butikksjef når butikksjefen er fraværende.
-
Sikre et arbeidsmiljø der alle medarbeiderne dine trives godt, utvikles og lykkes i sin rolle
-
Opprettholde høy kvalitet og høyt servicenivå for dine ansatte og gjester
-
Tett oppfølging, feedback, medarbeidersamtaler og opplæring av ansatte
-
Drifte og videreutvikle gode arbeidsrutiner
-
Administrative oppgaver. Skiftplanlegging (tilpasset kundestrøm), rekruttering, bestillinger, rapportering og HMS/internkontroll
-
Sikre at avdelingen din driftes lønnsomt i tråd med omsetning
-
Økonomisk oppfølging og sørge for at butikken når budsjett.
Hva tilbyr vi?
-
En spennende og utfordrende stilling
-
Stort ansvar, og dermed også utviklingsmuligheter og mulighet for medvirkning i en ung bedrift
-
God opplæring.
-
Et dynamisk og internasjonalt arbeidsmiljø med høyt engasjement
-
En selvstendig og variert arbeidsdag
-
Konkurransedyktige betingelser
Oppstart: Snarest / etter avtale Varighet: Mars/April 2025 - Mars 2026 med mulighet for forlengelse
Om du har lest gjennom denne annonsen og får følelsen av at dette virkelig er DEG, er det kanskje akkurat deg vi ser etter!
Vi kaller inn til intervju fortløpende. Tidligere erfaring innenfor kundeservice, salg og ansvar på ledernivå er en fordel, men vi ser også potensiale i alle kandidater og setter personlige kvaliteter høyt.Søknader sendt på e-post vil ikke bli behandlet.
Vi ser fram til å høre fra deg!
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Backstube er et ungt og moderne bakeri i kraftig vekst med 6 års drift og over 40 utsalg i Norge! Hos oss får du et bredt utvalg av bakervarer til høy kvalitet og fornuftige priser. Vi kombinerer strålende service og enkel handel (selvbetjening) til våre rundt 15.000 daglige kunder. Produktene og kulturen vår er europeisk og multikulturell, og vi elsker den åpne, internasjonale stemningen i våre butikker. Som team hjelper vi hverandre, har en høy grad av profesjonalitet i opplæring og drift, og tilbyr en trygg og forutsigbar jobb.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2866010
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
ef2b2ee3-7bc4-49ca-9922-e2ba95e567d9