Vil du jobbe med å forbedre de tekniske løsningene på plattformen vår?
Er du ivrig etter å forbedre og utvikle produkter? Er du i tillegg selvgående og løsningsorientert? Da kan dette være jobben for deg!
Vi søker nå etter vår nye produktspesialist som skal ha ansvaret for å forbedre produktet til foodora. Det vil innebære å rapportere og følge opp bugs, supportere roll-out av produktet og samle inn innspill til forbedring av produktet ved behov. Videre skal du også supportere andre avdelinger ved behov og løse ulike ad-hoc oppgaver.
Denne stillingen vil tilhøre en avdeling bestående av Head og CC/OPS og to produktspesialister. Videre skal rollen ha tett samarbeid med lignende roller i Delivery Hero i Berlin. Arbeidsplass er i Oslo sentrum.
Arbeidsoppgaver:
- Følge opp og rapportere ulike bugs. Du skal fungere som en støttespiller for ansatte hos foodora når det kommer til å rapportere bugs, der du skal sende innspill til forbedring eller se løsningen innen det eksisterende brukergrensesnittet
- Teste og supportere utrullingen av nye produkter
- Du skal samarbeide med lokale og globale ressurser for å utvikle produktet
- Besvare ulike produkt relaterte requests og spørsmål
- Analysere innvirkningen av produktet
For å lykkes i rollen som produktspesialist ser vi for oss at du:
- Gjerne har erfaring fra en lignende stilling, der arbeid på tvers av avdelinger, oppfølgning og struktur har vært viktig.
- Har stor interesse for IT og klarer å sette deg inn i ulike problemstillinger relatert til hardware og software. F. eks. POS-systemer eller salesforce.
- Erfaring og gode resultater fra lignende prosjekter er en bonus
- Har gode norsk-og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig.
... og at du som person:
- Er selvgående og tar ansvar for å lede prosjekter på egenhånd
- Er serviceinnstilt og har gode kommunikasjonsevner, da du må ha mye kontakt med kolleger i Norden, Berlin og fra ulike avdelinger i Oslo.
- Er løsningsorient og glad i utfordringer
- Har et ønske om å bidra i større og mindre prosjekter som er med på å drive selskapet frem
Hos oss kan du:
- Bli del et av Norges raskest voksende selskaper
- Bli del av en initiativrik, men avslappet kultur der vi verdsetter hverandre og har det gøy på jobb
- Jobbe på stilige og moderne lokaler midt i sentrum av Oslo
- Få konkurransedyktige vilkår
Kunne du tenkt deg en slik utfordring?
Da foreslår vi at du sender oss din CV og søknad!
Rekrutteringsprosessen vår består av to intervjuer og et case, og vi vil ta kontakt med aktuelle kandidater snarest. Oppstartsdato er snarest, men kan avtales med riktig kandidat.
Dersom du har noen spørsmål eller vil ta en uformell prat med oss, så gjerne ta kontakt med Christian Harstad, vår Head of CC/OPS.
Om arbeidsgiveren:
Delivery Hero is building the next generation global on-demand delivery platform. We have grown rapidly from inception in 2011 to become the world's largest food-ordering network and we’re now innovating and creating new verticals such as groceries, pharmacies, flowers and other convenience articles in multiple markets.
foodora is a subsidiary of Delivery Hero, one of the world's largest food-ordering networks, and the HQ is located in Berlin. foodora was established in Norway in 2015 and has grown rapidly. Today, we deliver food from over 1400 restaurants in Oslo, Bergen, Stavanger, Sandnes, Kristiansand, Trondheim, Lillestrøm, Drammen, Fredrikstad, Sarpsborg og Tromsø. In 2018 the platform launched extended areas around the cities where the restaurants deliver the food themselves, and in 2020 we introduced fast delivery from shops on our platform, and became Norway's first provider within Q-commerce.
Om bedriften
foodora was established in Norway in 2015 and has grown rapidly. Today, we deliver food from over 1400 restaurants in Oslo, Bergen, Stavanger, and many other locations in Norway.