Leveranseansvarlig / Prosjektleder
Lindbak IT vokser videre og har nå behov for flere dyktige hoder.
Vi søker en person med god teknisk- og forretningsforståelse, som ser og
formidler merverdien av de produktene vi leverer. Du vil bistå våre kunder
med den digitale arbeidsplassen. (Digital Workplace)
Teknologi og digitalisering står mer sentralt enn noensinne i samfunnet, og som ansatt hos oss får du være med på denne reisen.
Arbeidsoppgaver
· Styring og planlegging av leveranser fra Lindbak IT
· Etablering av styringsmodell og leveranseregime for våre leveranser
· Andre oppgaver pålagt av arbeidsleder
Vi trenger deg med
· Erfaring innenfor prosjektledelse og forstå prosjekter fra et overordnet nivå.
· God forståelse og erfaring med å holde fremdrift på prosjekter.
· Må forstå det økonomiske aspektet ved prosjekters lønnsomhet.
· God forståelse av kontrakter -- både mot kunder og leverandører/underleverandører.
· Du må være svært løsningsorientert og i stand til å ta ansvar og kontroll.
· Må være strukturert og god til å alltid være i forkant -- i forkant av kunder, forkant av leverandører, forkant av leveranser osv.
· Må evne å ha flere prosjekter pågående samtidig
· God kommunikasjonsevne skriftlig og muntlig på både norsk og engelsk
· Du besitter sertifisering på PRINCE2 eller andre rammeverk.
Hva er vi?
· Du får ta del i spennende prosjekter med utfordrende og interessante arbeidsoppgaver.
· Du får et kollegialt fellesskap internt samtidig som du jobber for ulike kunder.
· Du vil oppleve stor fleksibilitet i et ubyråkratisk og uhøytidelig arbeidsmiljø.
· En trygg jobb i ett familieeid konsern.
· En stilling hvor du kan utvikle og forme hverdagen selv.
· Konkurransedyktige betingelser. Gode pensjons- og forsikringsordninger.