Kontor- og administrasjonsmedarbeider
På vegne av kunde i Harstad sentrum ssøker vi etter en trivelig kontormedarbeider / administrasjonssekretær i 50 % stilling, foreløpig 6 mnd. engasjement. Arbeidstid kan tilpasses etter behov.
Oppstart snarest!
Kvalifikasjoner:
Fint om du har jobbet med administrative oppgaver tidligere.
Gode datakunnskaper er bra å ha.
Gode skriftlige og muntlige egenskaper en forutsetning.
Personlige egenskaper: Du er omgjengelig, utadvent, proaktiv og løsningsorientert.
Typiske oppgaver:
– håndtere post, epost og telefoner
– ta i mot besøkende
– sortere/rydde i dokumentarkivet
- arkivering
– Service, kundebehandling og brukerstøtte – Saksbehandling/ordne avtaler/dokumenter – Oppfølging av regnskapsfører (videresende bilag til regnskapet) – booke flybilletter/hotell – være med å lage kaffe/lunsj om vi skal ha det.
CV/Søknad sendes på oppgitt epost.
Søknad merkes med: Søknad Kontormedarbeider.
Kandidater vil bli vurdert fortløpende.
Ta kontakt på PM ved interresse!