Driftskoordinator
Om stillingen
Vi søker en ansvarsfull, miljøbevisst og strukturert person med interesse og teft for personalledelse, så vel som praktiske og tekniske utfordringer.
Som driftskoordinator har du ansvar for daglig koordinering, oppfølging av personal og driftsoppgaver ved gjenvinningsstasjonene og bruktbutikken Bruktbo Levanger. Du deltar selv aktivt med å veilede våre kunder på gjenvinningsstasjonene, samtidig som du har ansvar for å følge opp kvalitetsmål og tiltak. Du blir en viktig bidragsyter i arbeidet med å videreutvikle driften av våre gjenvinningsstasjoner. Stillingen rapporterer til driftsleder for gjenvinningsstasjonene.
Du vil ha ansvaret for gjenvinningsstasjonene på Inderøy, Verdal, Levanger, Frosta og Bruktbo Levanger. Oppmøtested og kontorplass er på Levanger.
Våre verdier er åpen, effektiv og engasjert, og vi ønsker at du kjenner deg igjen i vårt verdigrunnlag.
Arbeidsoppgaver
- Koordinere og lede driften av gjenvinningsstasjonene og Bruktbo Levanger.
- Arbeidsfordelingen er ca. 50% administrative oppgaver og 50% ute på gjenvinningsstasjonene
- Personalledelse og HMS
- Delta i daglig operativt arbeid med kundeveiledning ute på gjenvinningsstasjon
- Synliggjøre mål og driftskrav gjennom å være en pådriver for praktiske løsninger
- Bidra til at kvalitetsmål og strategiske mål blir innfridd
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning med minimum fagbrev
- Ledererfaring
- Førerkort klasse B og BE.
- Truckførerbevis og maskinførerbevis er ønskelig, eller at man er villig til å ta det.
- Gode IT-kunnskaper og erfaring med bruk av dataverktøy i arbeidshverdagen
Personlige egenskaper
- Du er engasjert, fleksibel, og serviceinnstilt
- Du har gode lederegenskaper, jobber systematisk og har evnen til å organisere og prioritere
- Du ser muligheter og løsninger i samspill med de ansatte
- Du motiverer til utvikling og kan utfordre de ansatte
Vi tilbyr
- En spennende og selvstendig jobb i et sosialt og raust arbeidsmiljø
- Meningsfylt og viktig arbeid i en bedrift som ønsker å være ledende i avfallsbransjen
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Vafler på fredager
Generell informasjon
Innherred Renovasjon jobber kontinuerlig med mangfold og inkludering i vår organisasjon, og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke på våre stillinger uansett bakgrunn, alder, nasjonalitet, legning, kjønn eller funksjonshemming.
Om bedriften
Innherred Renovasjon har ansvar for avfallet fra 90 000 trøndere i 9 kommuner. Vi har ca 100 ansatte som jobber med ulike oppgaver innenfor avfallshåndtering, gjenvinning og ombruk.
Våre verdier er "åpen, effektiv og engasjert", noe som skal gjenspeiles i vårt arbeid.
I fremveksten av den nye sirkulærøkonomien er avfalls- og gjenvinningsbransjen en sentral aktør, og Innherred Renovasjon ønsker å være i bresjen for utvikling av bærekraftige løsninger i bransjen vår og i samfunnet ellers.