Er du et utpreget servicemenneske og trives med å hjelpe til?
For vår kunde søker vi en person som ønsker å ta eierskap i rollen sin og som trives i en stilling hvor service er fokuset.
Du vil bli en del av et profesjonelt og inkluderende miljø, hvor eierskap og ansvar står høyt.
Som person er du selvstendig og "ser" oppgavene. Det vil være en blanding av oppgaver som er faste, adhoc og jevnlig.
Arbeidsoppgaver:
- Holde orden på alle minikjøkken -- oppvaskmaskin, kaffemaskin og kjøleskap
- Holde orden på alle interne møterom
- Scanne, lagre og fordele/videresende post
- Gå ærend (for eksempel levere, hente dokumenter, innkjøp)
- Holde generell orden i hele lokalet /fellesområder
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdanning innen service er ønskelig
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- Ønskelig med erfaring fra hotell, bar og restaurantbransjen
Personlige egenskaper:
- Imøtekommende og positiv
- Ordensmenneske med høy serviceinnstilling
- Fleksibel, effektiv, selvstendig og problemløser
- Gode samarbeidsevner
Vi tilbyr:
- En stilling i et hyggelig miljø med høyt kvalifiserte medarbeidere
- Muligheter videre for rett person
- Rask oppstart for rett person
- Variert hverdag og innsikt i en spennende bransje
Interessert? Registrer deg og søk på stillingen. Pga GDPR blir ikke CV og søknad sendt på mail vurdert.
Bemanningsbyraaet
Bemanningsbyraaet er et av Norges ledende bemannings- og rekrutteringsselskap. Siden oppstarten i Kristiansand i 2005 har vi tatt markedslederposisjonen i Agder og etablert kontorer i Bergen, Stavanger, Mandal, Skien, Sandefjord og Oslo.
Bemanningsbyraaet tilbyr rekruttering og utleie av arbeidskraft på alle nivå og innenfor flere bransjer. Økonomi / Regnskap, Kontor / Administrasjon, Ledelse, Salg / Marked, IT / Ingeniører, Lager, Logistikk og Sjåfører er noen av fagområdene vi rekrutterer til.Vi har ansatt over 7500 medarbeidere til faste og midlertidige stillinger. Av disse utgjør over 400 rekrutteringer til høyere stillinger.
Alle kan finne flinke folk. Vi finner de som passer.