Sykepleier/vernepleier
Arbeidsoppgaver
- Oppfølging i lavterskeltilbud og etter vedtak.
- Kursholder av ulike mestringskurs.
- Tverrfaglig samarbeid med andre instanser, internt og eksternt.
- Bidra til utvikling av tjenestene.
Kvalifikasjoner
- Autorisert sykepleier/vernepleier.
- Kompetanse/erfaring fra psykisk helsearbeid.
- Videreutdanning i psykisk helse og/eller kognitiv terapi er ønskelig.
- God skriftlig og muntlig norsk fremstillingsevne.
- God digital kompetanse, og behersker digitale kommunikasjonsformer.
- Førerkort klasse B.
Personlige egenskaper
- Liker å utfordre deg selv ved å tilegne deg ny kunnskap og ta ansvar for egen utvikling.
- Kommuniserer godt med mennesker i utfordrende livssituasjoner.
- Er beslutningsdyktig og tenker muligheter og alternative løsninger istedenfor begrensninger.
- Arbeider godt selvstendig og samarbeider godt i team.
- Jobber systematisk og strukturert, og har fokus på kvalitet.
- Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- Godt tverrfaglig arbeidsmiljø.
- Høy faglig kompetanse.
- God pensjonsordning med lånemuligheter.
- Konkurransedyktig lønn.
- Tilbud om relevant videreutvikling/utdanning.
- Barnehageplass for ansattes barn.
- Personalhytte.
Annet
Gjesdal kommuner legger til grunn Smart Gjesdal i alt vi gjør, og ansatte utfordres til å sette seg inn i hva dette vil innebære i sin stilling. Smart Gjesdal betyr kort at vi jobber for å ta vare på nåtiden samtidig som vi legger forholdene til rette for fremtiden, gjennom å tenke bærekraft for folk, miljø og økonomi.
Gjesdal kommune ønsker gjennom satsing på utvikling av en heltidskultur - å fremme kvaliteten for den enkelte bruker, skape en mer fremtidsrettet og effektiv organisasjon - å legge til rette for ett godt arbeidsmiljø og forutsigbarhet for den enkelte medarbeider.
Gjesdal kommune ønsker større mangfold, og vil oppfordre alle kvalifiserte til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne, kultur og tenkemåte. Vi ser dette som viktig for nytenkning, utvikling og kvalitet i tjenestene våre.
Ansettelse etter gjeldende regler og tariffavtaler. I stillinger der politiattest kreves skal denne leveres (ikke eldre enn 3 mnd.) ved tiltredelse i stillingen.
Kontaktinformasjon
Kristine Os, Virksomhetsleder Forebygging og mestring, 41532740, kristine.os@gjesdal.kommune.noArbeidssted
Ole Nielsens vei 204330 Ålgård
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Gjesdal kommuneReferansenr.:4548541689
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 28.08.2022
Om bedriften
Gjesdal kommune har i overkant av 12 000 innbyggere, og har en ung befolkning. Kommunesenteret Ålgård ligger ca 14 km sørøst for Sandnes langs E39. Vi har nærhet både til unik natur og friluftsområder samtidig som vi er nær større byer. Kommunen jobber etter en smart city-strategi som forplikter oss til å redusere negative miljø- og samfunnspåvirkninger, øke effektiviteten ved å ta i bruk smart teknologi og styrke muligheten for innbyggerne, næringslivet og frivillige aktører til i fellesskap å bidra til kommunens utvikling.
I Gjesdal kommune skal vi forvalte våre ressurser slik at vi skaper mest mulig verdi for våre innbyggere. Vi er derfor opptatt av å utvikle en lærende organisasjon der vi har fokus på kontinuerlig forbedring og å bli gode sammen. Dette gir den enkelte medarbeider faglige utfordringer og medansvar for å utvikle kommunen videre. Gjesdal kommune strekker seg langt - både for lokalsamfunnet, innbyggere og for ansatte.Vil du være med på et svært ambisiøst lag for fremtiden vår?