Ledig deltidsstilling som sekretær med administrative oppgaver
Org. nr: - Stillingsident: 4092972561 Presentasjon av stillingen:
NAV Trøndelag er fylkeskontoret for NAV i Trøndelag. Fylkeskontoret har sine lokaler på Steinkjer, i tillegg har vi en lokasjon på Bassengbakken 1 i Trondheim. Ved lokasjonen på Bassengbakken har flere ansatte sitt arbeidssted, i tillegg brukes lokalene mye til møte- og kursvirksomhet. Det er stor aktivitet i Trondheimsområdet, noe som også gjør at ansatte på fylkeskontoret på Steinkjer har behov for en arbeidsplass på Bassengbakken av og til.
Administrasjonsavdelingen ved fylkeskontoret ivaretar oppgaver innenfor HR, personalforvaltning, HMS, økonomiforvaltning, IKT, eiendomsforvaltning, arkiv, samt interne driftstjenester i fylkeskontoret. Avdelingen har pr. i dag ca. 12 årsverk. Vi har behov for en person som kan bistå med å ivareta driften i lokalene i Trondheim. Vi ser etter deg som har en utpreget serviceholdning, kan jobbe selvstendig og er fleksibel i oppgaveløsningen. Stillingen vil inngå i administrasjonsavdelingen.
Arbeidsoppgaver
¿ Håndtering av inngående og utgående post
¿ Noe arkivering samt støtte/opplæring på administrativt arkiv
¿ Bestilling av møterom, diverse forbruksartikler, mat ved møtearrangementer mm.
¿ Kontakt med driftsansvarlig på huset
¿ Betjene besøkende ¿ mottak av varer, henvendelser fra publikum og andre
¿ Tømme papp og papiravfall, bestiller tømming av makuleringsdunk med mer.
¿ Attestere faktura på bestillinger
¿ Diverse forfallende arbeid og andre merkantile oppgaver
Kvalifikasjoner
¿ Utdanning i administrative/økonomiske fag på videregående skole nivå. Særlig relevant erfaring kan kompensere for noe av utdanningskravet.
¿ Relevant arbeidserfaring fra området fra offentlig eller privat sektor.
¿ Svært god serviceinnstilling
¿ Evne til å jobbe selvstendig
¿ God digital forståelse og interesse for å ta i bruk nye IKT-verktøy
¿ God skriftlig og muntlig formuleringsevne
Personlige egenskaper
¿ Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter
¿ Initiativrik og løsningsdyktig
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
¿ Spennende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
¿ Aktive og engasjerte kollegaer
¿ Lønn i stillingskode 1409 Sekretær, lønnsspenn kr. 362 800 til kr. 414 600. For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes.
¿ God pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse
Arbeidssted er ved NAV Trøndelag sine lokaler i Trondheim, Bassengbakken 1.
Noe reisevirksomhet må påregnes.
Kontaktinformasjon
Bernt Asle Arntsen, Avdelingsdirektør, 922 31 050, bernt.asle.arntsen@nav.no
Arbeidssted
Bassengbakken 1
7042 Trondheim
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAV
Referansenr.:4092972561
Stillingsprosent: 50%
Sluttdato: 31.03.2021
Søknadsfrist: 05.07.2019
Om bedriften
NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.
NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller <> om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger.
Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.