Rådgiver Lokal IT
Statens vegvesen
Nygårdsgaten 112, 5008 Bergen
Om jobben
Stillingstittel
Rådgiver Lokal IT
Type ansettelse
Fast, heltid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Om stillinga
Vi søkjer deg som er motivert for å jobba med IT og menneske, og som held deg oppdatert på teknologi utviklinga. Lokal IT har ansvar for 2.linje teknisk brukarstøtte, IT-utstyr på kontorplassen til brukarane og IT-infrastruktur i lokala våre. Me er opptekne av å levera høg kvalitet, god service og brukarvennlege løysingar. Du vil ha ansvar for å yta god brukarstøtte til kundane våre, og dessutan forvalta og drifta IT-utstyret og infrastrukturen i lokala våre. Du vil også vera ein viktig rådgivar på IT-tekniske spørsmål i samband med team og prosjektarbeid.
Seksjonen Lokal IT nordvest er ein del av avdeling Brukernær IT består av fire seksjonar som sørgjer for ein mest mogleg optimal IT-kvardag for sluttbrukarane til etaten. Lokal IT nordvest er ei brukarstøtteeining på 15 kunnskapsrike medarbeidarar fordelt på ni kontorstader.
Stillinga har kontorstad Bergen, men reiseverksemd på kontorstader/prosjektkontor i Vestland fylke i samband med arbeidsoppgåvene må påreknast
Arbeidsoppgåver:
- 2. linje brukarstøtte og service
- Forvaltning av IT-utstyr til tilsette og lokal drift av infrastruktur; skrivarar, nettverk og serverar
- Rådgivar på IT-tekniske spørsmål, til dømes ved etablering og ombygging av kontorlokale
- Deltaking og rådgiving i team og prosjektarbeid
Kompetansekrav
Som medarbeidar på Lokal IT leverer du tenester til kontorstadene våre i Vestland fylke.
Kvalifikasjonar:
IT-utdanning frå universitet eller høgskule (min. 3 år), eller anna relevant utdanning som er nødvendig for å dekkja stillinga
Minimum eit års arbeidserfaring med 2.linje brukarstøtte og service
Førarkort klasse B
Erfaring med Point of Business vil vera ein fordel
Kjennskap til Service Now vil vera ein fordel
Kjennskap til og erfaring fra systemer som benyttes i Statens vegvesen vil være en fordel
Arbeidsoppgåvene krev at du har god munnleg og skriftleg framstillingsevne på norsk.
For kandidatar med sterk og allsidig forståing for dei aktuelle fagområda, og gode personlege føresetnader for stillinga, kan kravet til utdanning fråvikast.
Dersom du har teke heile eller deler av utdanninga di i utlandet, tilrår me ei autorisert omsetjing av papira og godkjenninga dine frå HKDIR (https:hkdir.no/utdanning-fra-utlandet).
Vi legg vekt på at du:
- er god på kundeservice og kommunikasjon med menneske med ulik kompetanse og fagbakgrunn
- har god IT-teknisk forståing, er opptekne av ny teknologi, læring og kontinuerleg forbetring
- evner å jobba sjølvstendig, strukturert og effektivt
- tek initiativ og ser etter stadig forbetring og utvikling innan arbeidsfeltet
- har godt humør, og er opptekne av å bidra til eit godt arbeidsmiljø
Kvifor skal du velja oss?
Som tilsett i Statens vegvesen blir du ein del av eit solid og kunnskapsdelande fagmiljø. Du påverkar samfunnsutviklinga og får bidra til framtidsretta løysingar på ditt fagfelt. Vi gir deg ansvarsfulle oppgåver og du vil få utvikle deg, både fagleg og personleg, i takt med nye utfordringar i samfunnet. Vi tek godt i mot deg, og du blir ein del av eit fellesskap med godt arbeidsmiljø i heile landet.
Vi tilbyr deg også desse goda:
- fleksitid og gode ordningar for å avspasere
- god pensjonsordning og moglegheiter for lån i Statens pensjonskasse
- moglegheit for trening i arbeidstida eller støtte til treningsaktivitet
- gode moglegheiter for fagleg påfyll
Lønn blir avtalt i samsvar med lønnspolitikken vår.
Krav til søknaden
Fyll ut felta "Utdanning" og "Arbeidserfaring" og last opp relevante vitnemål og eventuelle attestar.
Positiv særbehandling
Statens vegvesen er opptekne av mangfald og ynskjer å vere ein inkluderande arbeidsplass som speglar befolkninga. Vi har behov for medarbeidarar med ulike bakgrunn, erfaringar, kompetanse og perspektiv for å løysa samfunnsoppdraget vårt. Vi oppmodar difor alle kvalifiserte kandidatar til å søkje. Dersom det er kvalifiserte kandidatar med funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn, vil vi kalla inn minst éin søkjar frå kvar av desse gruppene til intervju. For at du skal bli vurdert som søkjar i desse gruppene (bli positivt særbehandla), må du oppfylla visse krav. Du kan lesa meir om positiv særbehandling på arbeidsgivarportalen.
Søkjarlista er offentleg
Dersom du ynskjer å reservere deg frå oppføring på offentleg søkjarliste, må dette grunngjevast. Viss vi ikkje kan ta ynsket ditt til følgje, tek vi kontakt med deg.
Om bedriften
Statens vegvesen fører an i utviklinga av eit framtidsretta, effektivt, miljøvennleg og trygt transportsystem. Vi byggjer, driftar og held ved like riksvegane i landet, og vi tar vare på heilskapen gjennom det nasjonale ansvaret vårt for beredskap på veg, og ved utvikling av eit tydeleg regelverk og standardar for alle.Gjennom arbeid og tilsyn med trafikantar og køyretøy, ny teknologi og utvikling av digitale tenester sikrar vi trafikantane og næringslivet ein tryggare, enklare og grønare reisekvardag.
Verksemda vår er organisert gjennom Vegdirektoratet og seks divisjonar.
Divisjon IT har eit heilskapleg ansvar for at all digitalisering i Vegvesenet blir gjord framtidsretta, smidig og sikkert på tvers av fagområda til etaten. Divisjonen varetek utvikling av dei digitale kanalane til etaten og tenester, er ein partnar for fagsida og ein pådrivar for innovasjon og utvikling av nye, brukarvennlege løysingar. Fagsida blir støtta frå idé til realisering, med smidige prosjekt og leveransar.
Divisjonen har fem avdelingar: Styring IT, Utvikling IT, Produkter og tenester IT, Infrastruktur og drift IT, og Brukernær IT. Divisjonen har over 350 medarbeidarar over heile landet, med hovudkontor i Drammen.
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2595362
- Sist endret
30. mars 2024
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10201653