Teknologiselskap søker leder for kundestøtte/support (Bodø, Stavanger, Lyngdal)
Du får ansvar for å lede og utvikle vår avdeling for kundestøtte, som i dag teller seks medarbeidere. Vi ser støtten vi yter til våre kunder som en viktig forlengelse av våre produkter og tjenester. Du vil derfor jobbe tett med våre produktteam, blant annet i forbindelse med lansering av nye produkter og funksjonalitet.
Sentralt for stillingen er arbeid med å implementere rutiner og standarder i avdelingen, og sette, måle og rapportere KPIer. Riktig person vil få stor frihet til å forme kundestøtte-funksjonen i selskapet.
Noe reise mellom kontorene må påregnes.
Du bør være interessert i digitale produkter og tjenester.
Vi leter etter en person som er med på å legge lista for servicenivået vårt høyt, og deretter ha fokus på å levere på den ambisjonen. Noen som kan være med å bygge en kundestøtte for i dag og for fremtiden.
Stillingen rapporterer til driftssjef (COO) i selskapet, og inngår i vår utvidede ledergruppe. Arbeidssted er ved et av våre kontorer (Bodø, Stavanger, Lyngdal)
Kvalifikasjoner
-
Erfaring fra IT-bransjen
-
Teknisk kompetanse på et slikt nivå at du vet hva SQL er
-
Utdanning på høyskolenivå (IT, ledelse) er en fordel, men ikke et krav
-
Noe ledererfaring
-
Minst 3 år erfaring fra kundeorienterte støttefunksjoner, gjerne i IT-bransjen
-
Erfaring med (og forstå forskjellen på) reaktiv og proaktiv kundestøtte
-
Evne til og interesse for å bygge eller endre organisasjonskultur
-
Brenner for utvikling, forbedring og effektivisering av løsninger og rutiner
-
Erfaring med datadrevet og automatisert kommunikasjon er en fordel
-
Har en mening om hvordan digitale produkter og tjenester kan forsterkes av god kundestøtte i fremtiden
-
God til å kommunisere både muntlig og skriftlig. Norsk/engelsk.
-
Være åpen for at du ikke kommer til dekket bord, men får være med å dekke det
-
Erfaring med eller interesse for bordtennis er en fordel
-
God på Giphy (eller villig til å lære å like GIFer)
Personlige egenskaper
Her kunne vi listet opp hele smørbrødlista som beskriver det perfekte mennesket. Du vet; strukturert, samarbeidsvillig og ca 14 andre adjektiver.
Vi nøyer oss med: hyggelig og ekte (real).
Ansvarsområder
-
Daglig drift av avdelingen
-
Yte service av høy kvalitet overfor kunder
-
Etablere mål og måletall for avdelingen
-
Ordrebehandling og leveranseoppfølging
-
Bidra til at dine kolleger på avdelingen utvikler seg og lykkes
-
Sørge for at vaktrutiner går som ei klokke
Vi tilbyr
-
Stor takhøyde og frihet under ansvar
-
Et kompetent faglig miljø og et godt arbeidsmiljø
-
Gode betingelser
-
Et sted du kan vokse og utvikle deg
-
Spennende kundecaser og bransjer (hallo, film er gøy!)
Søknad og CV sendes på epost til daglig leder Martin Berg (mb@dx.no)
Ved spørsmål ring eller send epost til daglig leder Martin Berg (480 26 774 / mb@dx.no), eller driftssjef Christian Sakshaug (913 95 618 / christian@dx.no).
Søknadsfrist: til vi finner riktig person
Om bedriften
Dialog exe as (bedre kjent som DX) er et selskap med 31 dyktige og nysgjerrige teknologer. Vi lager produkter og tjenester for kino- og kulturbransjen, og gjør det meste inhouse.
Vi jobber i dag med 250+ kinoer, kulturhus og arrangører i Norge.
Vi har fokus på at alle våre ansatte skal trives og ha det gøy på jobb samtidig som vi lager gode løsninger for kundene våre.
Vi har tre avdelingskontorer: Bodø, Stavanger og Lyngdal.