HR-medarbeidar i Møre og Romsdal politidistrikt
Org. nr: - Stillingsident: 4097704432 Presentasjon av stillingen:
Stab for HR og HMS søkjer HR-medarbeidar til ledig stilling i Ålesund. Vi søkjer deg som er effektiv, løysingsorientert og som har evne til å løyse komplekse problemstillingar med god kvalitet. Du er fleksibel, serviceinnstilt og handterar stor arbeidsmengde.
HR har det faglege ansvaret for å ivareta god kvalitet i kritiske HR-prosessar, som strategisk kompetanseplanlegging og -forvaltning, rekruttering, organisasjonsutvikling, fagutvikling, utvikling av leiarar, partssamarbeid og ivaretaking av arbeidsgivarrolla i politidistriktet. HR har også ansvar for å støtte linja i innføring av nye arbeidsformer og metodar.
Det er høgt aktivitetsnivå og stort arbeidstempo ved seksjonen. Du vil ha utstrakt kontakt og samarbeid med leiarar og yte leiarstøtte, samt kontakt og samarbeid med arbeidstakarorganisasjonane i samband med rekrutteringsprosessar.
Stab for HR og HMS består av Seksjon for tenesteplanlegging, Seksjon for utdanning PHS og Seksjon for HR og HMS. Stillinga er for tida organisert ved Seksjon for HR og HMS som har åtte stillingar.
Stillinga må søkjast på elektronisk. Attestar og vitnemål leggast ved søknad elektronisk.
Arbeidsoppgåver
- Rekruttering og oppfølging av rekrutteringsprosessar
- Generell HR administrasjon og sakshandsaming
- Utforming av stillingsannonsar
- Leiarstøtte
- Gi råd og rettleiing om gjeldande lov- og avtaleverk innan fagområdet
- Kan påleggast andre oppgåver
Kvalifikasjonar
- Relevant høgskule/universitetsutdanning på minimum bachelornivå
- Relevant erfaring frå HR-/personalarbeid
- Kunnskap om gjeldande lov- og avtaleverk
- Erfaring frå offentleg sektor er ein fordel
- God munnleg og skriftleg framstillingsevne på nynorsk og bokmål
- God kompetanse i bruk av av officepakken
- Du må ha plettfri vandel og vere skikket for teneste i politiet. Politiattest (uttømmande og utvida) må innhentes ved ev. tilsetting, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
Personlege eigenskapar
- Personlege eigenskapar, motivasjon og samansetning av gruppa vektleggast
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Initiativrik og løysingsorientert
- Fleksibel og handterar ein hektisk arbeidsdag
- God gjennomføringsevne og sjølvstendig
Vi tilbyr
- Ein utfordrande og spennande arbeidsplass for deg som vil vere med på å forme framtidas politi.
- Fast stilling som førstekonsulent (SKO 1408) i Møre og Romsdal politidistrikt. Ved særskilt kompetanse kan det bli aktuelt med stillingskode seniorkonsulent (SKO 1363)/rådgjevar (SKO 1434).
- Stillinga vert lønna frå lønnsramme 21 frå alternativ 7. Lønn frå lønnstrinn 45, som tilsvarar bruttoårslønn på kr. 414 600 som førstekonsulent. Lønn frå lønnstrinn 50, som tilsvarar bruttoårslønn på kr. 449 300 som seniorkonsulent. Lønn frå lønnstrinn 53, som tilsvarar kr. 472 000 som rådgjevar.
- Endeleg normering og lønnsplassering er avhengig av kompetanse, kvalifikasjonar og ansiennitet.
- Medlemskap i Statens pensjonskasse (SPK), med gode pensjons- og forsikringsordningar. Les meir på
www.spk.no. Det trekkast to prosent av løna til SPK. - Fleksibel arbeidstid, høve til trening i arbeidstida og tilgang på bedriftshelseteneste.
Kontaktinformasjon
Marianne Nordås Frøland, Leiar for stab for HR og HMS, 92896475
Ann Camilla Bostad, Gruppeleiar ved HR og lønn, 91759518
Arbeidsstad
Nedre Strandgate 50
6001 Ålesund
Søk på stillinga:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar:Møre og Romsdal pd
Referansenummer:4097704432
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 14.07.2019
Om bedriften
Møre og Romsdal politidistrikt har om lag 270 000 innbyggjarar i 36 kommunar. Politidistriktet har om lag 550 medarbeidarar. Distriktet er organisert med fem felles einingar, fire geografiske driftseiningar og tre støttestabar for politimeistaren. Politimeistaren og hans administrasjon er lokalisert i Ålesund.
Den statlege arbeidsstyrken skal i størst mogleg grad spegle mangfaldet i samfunnet. Difor oppmodar vi alle kvalifiserte kandidatar med ulik utdanning, bakgrunn, alder, kjønn, arbeids- og livserfaring om å søkje jobb hos oss. Til leiarstillingar oppmodar vi særskilt kvinner om å søkje.
Etter at søknadsfristen er gått ut vert det sett opp ei offentleg søkjarliste. Det kan gjerast unntak for innsyn om ein søkjar der om det.
Ein må ha plettfri vandel og vere skikket for teneste i politiet. Politiattest (uttømmande og utvida) må innhentast ved eventuell tilsetting, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
Tilsetting vil skje ut frå personreglementet for politiet og elles gjeldande lovverk. Hovudregelen ved tilsetting i staten er prøvetid på seks månadar, jf. statsansatteloven § 15, første ledd.
Våre medarbeidarar jobbar etter prinsippa i medarbeidarplattformen for politiet som innebær å vere modig, heilskapsorientert, vise respekt og vere tett på.