Arkivar / dokumentforvalter
BRD SERVICETORG , Sykehuset Innlandet HF
Furnesvegen 26, 2382 Brumunddal
Om jobben
Stillingstittel
Arkivar / dokumentforvalter
Type ansettelse
Fast
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Vil du være med å videreutvikle arkivfunksjonen i Sykehuset Innlandet? Vi søker etter arkivar / dokumentforvalter med relevant utdanning og erfaring, til en spennende stilling i Innlandets største kompetansebedrift.
Som arkivar / dokumentforvalter hos oss vil du være vår fremste fagkompetansen må området. Vi ser etter deg som har stor faglig interesse og som er villig til å videreutvikle fagorådet slik at vi jobber smart og fremtidsrettet innenfor gjeldende rammeverk. I tillegg har du systemansvar Public360 og vil være foretakets representant inn i Funksjonelt forvaltningsforum. Stillingen byr på varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
Stillingen er tilknyttet til seksjon Servicetorg i Brumunddal. Seksjon Servicetorg Brumunddal har 8 årsverk. Seksjonen har ansvaret for Sykehuset Innlandet sitt administrative arkiv og resepsjonen i administrasjon- og servicesenteret i Brumunddal.
Kopi av relevant utdanning og kopi av tjenesteattester ønskes vedlagt søknaden og minst 2 stk referanser - inkludert referanse fra siste arbeidsgiver
Personlige egenskaper er viktig for å lykkes i stillingen og vil derfor bli vektlagt i rekrutteringsprosessen.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for oppdatering av sykehusets arkivplan
- Ansvar for oppdatering av eksisterende prosedyrer knyttet til Public 360, samt utarbeidelse av nye prosedyrer ved behov
- Være Sykehuset Innlandets representant i regionalt arkivlederforum
- Delta i Funksjonelt forvaltningsforum for Public 360
- Delta i relevant prosjektarbeid
- Endringer i arbeidsoppgaver må påberegnes
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning (Bachelor eller høyere), eksempelvis innen dokumentasjons- og informasjonsforvaltning eller arkivvitenskap
- Erfaring fra dokumentasjon/informasjonsforvaltning i offentlig sektor.
- Kjennskap til relevant lovverk på arkivområdet
- Erfaring fra bruk av Public 360 er ønskelig
- Erfaring fra å utøve brukerstøtte, holde kurs/opplæring både fysisk og digitalt er ønskelig
- Meget god skriftlig og muntlig norsk fremstillingsevne
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på engelsk
- God IKT-kompetanse og –forståelse
Personlige egenskaper
- Strukturert og detaljorienter
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter
- Like å jobbe selvstendig, men samarbeider også godt i team
- Faglig engasjement og liker utfordringer
Vi tilbyr
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- Tjenestepensjon i Kommunal landspensjonskasse (KLP)
- Lønn etter avtale
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kontaktinformasjon
Norun Fjellheim, Avdelingssjef, +4799474240
Arbeidssted
Furnesvegen 26
2382 Brumunddal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehuset Innlandet HF
Referansenr.: 4835581483
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 15.08.2024
Om bedriften
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø
Sykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
Divisjon Eiendom og intern service forvalter helseforetakets eiendomsmasse og leverer ulike service- og støttetjenester til klinikken. Divisjonen ledes av en divisjonsdirektør og består av syv fagavdelinger. Hver fagavdeling ledes av en avdelingssjef med seksjoner lokalisert til de geografiske sykehusene. Divisjonen har omlag 525 årsverk.
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2699843
- Sist endret
16. august 2024
- Hentet fra
talentech
- Referanse
18382b87b55a4ee59b3652627d8a07f6