Har du utdanning innen IKT og interesse for brukestøtte?
Adecco Trondheim søker, på vegne av vår kunde, medarbeidere innen IT-brukerstøtte. Den riktige kandidaten må ha interesse og kunnskap innen IT og brukerstøtte, og vi ser helst at du har fagbrev innen IKT-servicefag, fagskoleutdanning eller lignende.
Arbeidsoppgaver:
- Brukerstøtte via internt system, telefon, chat og fjernhjelp.
- Analysere feilsituasjoner, utføre feilsøking og feilretting
- Kundeservice og sikre gode kundeopplevelser
- Være en bidragsyter til et effektivt og moderne kundesenter
Ønskede kvalifikasjoner:
- Fagbrev innen IKT-servicefag, TISIP fagskole eller lignende. Relevant erfaring innen IT kan veie opp for manglende formell utdanning
- Trives med å yte god service, være god til å sette seg inn i andre sine situasjoner, og hele tiden være fokusert på å finne løsning for ulike brukergrupper
- Du må være systematisk og strukturert, og ha evne til å takle høyt arbeidstempo
Arbeidstid -- og sted: Kundesenteret har åpent mandag til fredag fra kl. 07:00 -- 17:00, og man har rullerende vakter. Arbeidssted vil være i Trondheim sentrum. Søknadsfrist og oppstart: Søkere vil bli kalt inn til intervju med Adecco fortløpende, og vi vil deretter kalle inn aktuelle kandidater til intervju med vår kunde. Vi oppfordrer derfor kandidater til å søke snarest. Snarlig oppstart.
Interessert? Da ser vi gjerne at du skriver en kortfattet søknad og laster opp din CV. Dersom du har spørsmål ta gjerne kontakt med HR-konsulent Tine Kjelaas på e-post tine.kjelaas@adecco.no