Vil du være med å gjøre det enklere å kjøre grønt?
Grønn Kontakt bygger og drifter ladeinfrastruktur for elbiler over hele landet og eies av 10 kraftselskaper, med Statkraft og Agder Energi som våre to største eiere. Selskapet er i vekst og i tillegg til å bygge ut hurtigladenettet vårt, satser vi tungt på lading hjemme, på jobb, i sameiet, i P-hus og andre steder hvor bilen står parkert. Grønn Kontakt sin vekst betyr flere kunder, og vi søker derfor etter en sentral ressurs til kundeserviceteamet vårt.
Kundeserviceteamet har ansvaret for at kundene våre får den bistanden de trenger, både teknisk ved hjelp til å lade, veiledning om bil og ladere, fakturahenvendelser, samt øvrige henvendelser vedrørende kundeforhold. Vi har et mål om å være best på lading og vi jobber for å gjøre det enkelt å kjøre grønt. Kundeserviceteamet vårt er avgjørende i denne sammenhengen og for at kundene skal oppleve oss som en profesjonell & pålitelig partner som gir god kundeserviceopplevelse.
Stillingen som kundeansvarlig er svært operativ, og du vil daglig være i kontakt med våre kunder og besvare innkommende kundehenvendelser. I tillegg vil du få ansvar for å videreutvikle eksisterende prosesser og dokumentasjon knyttet til kundehenvendelser, samt ansvar for rapportering og for å iverksette og gjennomføre tiltak. Til tider er hverdagen hektisk, og du må være forberedt på at det oppstår uforutsette hendelser som du må håndtere og finne løsninger på i samarbeid med resten av organisasjonen.
Sentrale arbeidsoppgaver vil være
- Kundeveiledning og besvare inngående kundehenvendelser på telefon, e-post og sosialemedier
- Oppfølging av kundecaser
- Administrasjon av nye og eksisterende kundeforhold
- Utvikling og oppfølging av prosesser og dokumentasjon knyttet til håndtering av kundeservicehenvendelser
- Ansvar for måling & rapportering, samt for å igangsette tiltak
- Tett samarbeid med drift, markedsføring og andre deler av Grønn Kontakt
Vi ser etter deg som elsker å jobbe tett på våre kunder og vet hvordan man yter god kundeservice. Du har gjerne erfaring fra tilsvarende stilling og du er kontinuerlig på jakt etter å videreutvikle kundeservice, og forbedre prosesser.
Du kommuniserer svært godt, både muntlig og skriftlig, og du liker å samarbeide med andre. Du er opplagt serviceinnstilt, selvgående og strukturert, og du trigges av å ha mange baller i luften samtidig.
Kompetanseprofil :
Minimum 3-årig relevant høyskoleutdanning. Elementer vi ser etter er blant annet
- Erfaring fra kundeservice
- Trives med kundekontakt og vet hva god kundeservice er
- Teknisk forståelse
- Brenner for utvikling, forbedring og effektivisering
- Imøtekommende og løsningsorientert
- Svært gode kommunikasjonsegenskaper, både muntlig og skriftlig
- Strukturert, selvstendig med stor arbeidskapasitet
Vi tilbyr
- Konkurransedyktige betingelser
- Varierte og givende arbeidsoppgaver
- Hyggelig og sosialt arbeidsmiljø
- Kontorplass på Kjøita
Vi har et ungt og dynamisk miljø, og er et spennende selskap i vekst i en fremtidsrettet bransje
Søknad og CV sendes til jobb@gronnkontakt.no
Søknadsfrist: 28.2.2019
Om bedriften
Grønn Kontakt bygger og drifter ladeinfrastruktur for elbiler over hele landet og eies av 10 kraftselskaper, med Statkraft og Agder Energi som våre to største eiere.