Avdelingsvernepleier
Org. nr: - Stillingsident: 4164457424 Presentasjon av stillingen:
Emma Hjorth boliger tilhører miljøarbeidertjenesten i Bærum kommune
Vi gir tjenester til ca.65 brukere med varierende grad av utviklingshemming. Våre 6 boliger blir driftet av 5 avdelingsledere, som sammen med tjenesteleder, utgjør et velfungerende lederteam.
Som avdelingsvernepleier har du ansvaret for den daglige driften av din avdeling. Du har også, sammen med lederteamet, et felles ansvar for hele tjenestestedet.
Tjenestestedet samarbeider tett med Bærum kommunale dagtilbud for bedre samordna tjenester. Vi har felles internopplæring, felles seminar en gang i året, samt felles julebord og sommerfest.
Vi har vært med på å etablere landets første test- og visningsleilighet med velferdsteknologi for vår brukergruppe.
Emma MeDLiv som leiligheten heter , tar imot fagpersoner, brukere og pårørende fra hele landet. Leiligheten spiller også en sentral rolle i implementeringen av velferdsteknologi ut i tjenesten.
Arbeidsoppgaver
- Daglig drift av avdelingen i samsvar med gjeldende lover og regler.
- Personalansvar for ca. 42 medarbeidere (24 årsverk)
- Budsjett og økonomi ut fra gjeldende fullmakter som blir gitt av tjenesteleder
- Å utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
- Samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som vernepleier HPR-nr registreres i CV
- Relevant lederutdanning
- Minimum 1 års ledererfaring
- Erfaring fra arbeid med utviklingshemmede
- Være fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
- Ha kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet
- Ha bestått norskprøve B2 eller tilsvarende
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Gode samarbeidsevner
- Beherske kunsten å inspirere og involvere ansatte
- Er tydelig, målrettet og strukturert
- Tar initiativ, samt er løsnings- og resultatorientert
- Personlig egnethet er avgjørende
Vi tilbyr
-
Vi kan tilby et godt og spennende arbeidsmiljø med mye samarbeid på tvers
-
Trivelige og støttende kollegaer i et velfungerende lederteam
-
Lederopplæringsprogram i kommunen
-
Kompetanseutviklingsstipend
-
Offentlig tjenestepensjonsordning
-
Tilgang på hytter og ferieleiligheter i inn-og utland
-
Vitnemål og attester tas med på intervju
-
Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
-
Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Kontaktinformasjon
Torill Killi, Tjenesteleder, 91808402
Arbeidssted
Høyrabben 4
1336 Sandvika
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Bærum kommune
Referansenr.:4164457424
Stillingsprosent: 100%
Startdato: 01.01.2020
Søknadsfrist: 16.12.2019
Om bedriften
Vårt mål er å skape et godt og klimaklokt samfunn for våre nærmere 130 000 innbyggere, for i dag og all overskuelig fremtid. Vi skaper rammer som sikrer at de aller minste blir velfungerende småfolk og bygger arenaen der drømmer kan skapes i hvert spark på ballen og hvert svømmetak gjennom vannet. Vi gir de som har mistet håp en hverdag med mestring og mening og gir de eldste blant oss verdigheten de fortjener
Bli med og sett spor.
Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25).
Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig