Allsidig konsulent med interesse for teknologi og IT
Trondheim parkering, Trondheim kommune
Erling Skakkes gate 40, 7012 Trondheim
Om jobben
Stillingstittel
Konsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Trondheim parkering er del av virksomhetsområdet næring, miljø og samferdsel i Trondheim kommune. Vi er kommunens utøvende fagorgan innen parkeringspolitikk og medvirker til at parkeringstilbudet utvikles i kommunen.
Vi ønsker å være en innovativ totalleverandør i parkeringsmarkedet, med sømfrie og enkle løsninger for kunden.
Vi søker nå en allsidig konsulent til en fast 100 prosent stilling som skal jobbe med alt fra kundeoppfølging i front til dialog og kontakt med våre eksterne systemleverandører og kommunens interne IT tjenester. Du vil få et spesielt ansvar for å følge opp vår SmartPark app, samt enhetens ulike it-systemer.
Dette er en stilling der du vil få muligheten til å utvikle deg og ta ansvar. Du må være nysgjerrig, framoverlent og serviceorientert, med en grunnleggende interesse for teknologi og IT. Kanskje har du erfaring fra IT- support, men ønsker en mer allsidig stilling med flere ansvarsområder som for eksempel leverandørkontakt og avtaleoppfølging? Da tror vi dette kan være en spennende mulighet for deg!
Vi har kontorer sentralt i Trondheim sentrum og består av to avdelinger, “Plan og saksbehandling” samt “Kontroll og håndheving”. Vi er ca 40 ansatte som sammen jobber for å sikre et godt parkeringstilbud, trygghet for trafikantene, en effektiv nyttetrafikk og et godt bymiljø.
Vår visjon, “Serviceyteren i Trondheims gater” står sterkt i hele enheten, og vi håper du som vår nye konsulent ønsker å bidra til at vi utvikler oss innen vårt fagområde, sånn at vi sammen når visjonen!
Arbeidsoppgaver
- Bistå med koordinering og kvalitetssikring av IT-strukturer for enhetens systemer.
- Bistå i organiseringen av intern opplæring og brukerstøtte i enhetens systemer.
- Bistå med utvikling av enhetens systemer, sammen med ledergruppen.
- Være koordinator og enhetens kontaktperson mot Trondheim kommunes interne IT-tjeneste.
- Kontaktperson mot betalingsleverandør på nettsalg (PSP), innløsere kort og kontant.
- Medansvarlig for publisering og vedlikehold av hjemmeside og facebook.
- Kundekontakt 2.linjekontakt mot kunder som benytter våre digitale løsninger, som Apper, løsning for salg av boligsonekort på nett, hjemmeside og Facebook.
- Ansvar for å melde feil, mangler, avvik og forbedringstiltak, som har betydning for enhetens tjenestelevering via de systemer og kanaler som til enhver tid benyttes.
Listen er ikke uttømmende og andre arbeidsoppgaver kan tilkomme.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning som bachelor i informatikk, fagbrev IKT servicefag/driftsfag eller tilsvarende teknisk bakgrunn er ønskelig.
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
- Arbeidserfaring og kompetanse innen IT-administrasjon og programvare.
- Det er viktig med stor teknisk interesse, at du er serviceinnstilt og ønsker utvikling innenfor IT.
- Erfaring fra drift av applikasjoner og nettsalgsløsninger i eksisterende systemer.
- Gode kommunikasjonsevner på norsk, både muntlig og skriftlig.
- Det vil være en fordel med kjennskap til lov om offentlig anskaffelser, forvaltningsloven og GDPR, men ikke et krav.
Personlige egenskaper
Du har høy servicegrad og kommuniserer godt med kolleger, ledere og eksterne aktører som kunder og leverandører. Du jobber selvstendig og nøyaktig i utførelse av arbeidsoppgaver og overholder tidsfrister. Du må være nysgjerrig, framoverlent og serviceorientert, med en grunnleggende interesse for teknologi og IT drift.
Personlig egnethet og motivasjon vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
Våre ansatte er vår viktigste ressurs og vi har derfor fokus på en god balanse mellom arbeid og fritid. Stillingen har fleksitidsordning. Hos oss vil du få jobbe med spennende, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et uformelt, erfarent og tverrfaglig miljø.
Vi tilbyr:
- store muligheter for faglig og personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidshverdag
- konkurransedyktige betingelser
- lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler
Dersom du er kvalifisert og nysgjerrig på stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre ansatte og stille de spørsmålene du ønsker for å finne ut om vi er en god match. Dette for at du skal føle deg trygg på valget når du takker ja til å jobbe hos oss.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontaktinformasjon
Mads Leonhardsen, Avdelingsleder , 95263502Arbeidssted
Erling Skakkes gate 407012 Trondheim
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Trondheim kommuneReferansenr.: 4726589378
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 26.11.2023
Om bedriften
Åpen – kompetent – modig
Trondheim kommune er landets tredje største kommune, og Norges største arbeidsplass nord for Dovre med om lag 15 000 medarbeidere. Sammen jobber vi for å gi byens innbyggere gode helse- og velferdstjenester, oppvekst- og utdanningsmuligheter, kultur- og fritidstilbud og et godt bymiljø. Vi er stadig på utkikk etter nye, engasjerte og motiverte medarbeidere.
Trondheim kommune er en framtidsrettet og moderne arbeidsgiver som samarbeider med byens forsknings-, universitets- og høgskolemiljø. Hos oss finnes det spennende karrieremuligheter innen en svært bredt spekter av fagfelt. Mange av våre medarbeidere har hatt et langt og variert karriereløp internt i organisasjonen. Les mer om Trondheim kommune på vår hjemmeside og siden "Jobb hos oss".
Trondheim kommune legger til rette for mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion, etnisitet, eller hull i CV-en. Trondheim kommune tilrettelegger arbeidsforholdene så langt det er mulig.
Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT, og godkjenningen må dokumenteres.
Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.
Gyldig politiattest må fremlegges der det er påkrevd.
Vi gjør oppmerksom på at det ved behov vil gjennomføres bakgrunnssjekk.
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2474923
- Sist endret
27. november 2023
- Hentet fra
talentech
- Referanse
02c67269d75f483babb36330d92ba54a