Er du vår nye teamleder som vil delta i oppstarten av vår døgnåpne alarmsentral?
Gjensidige
Skien, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Teamleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Vi starter opp en alarmsentral for reiseskader i Skien for våre norske kunder. Nå søker vi en teamleder som også vil delta aktivt i oppstarten av vår døgnåpne alarmsentral. Så trives du av å være på en arbeidsplass der vi i hver samtale gjør en forskjell for kundene våre? Har du det som fisken i vannet med kombinasjon av personalledelse, lede ditt nye team, få den daglige driften til å gå opp og hvor du setter tilbakemeldinger høyt på listen og ikke minst, hvor dine medarbeidere også er på jobb på tider da andre går hjem, så er dette jobben for deg.
Gode grunner til å jobbe i Gjensidige
I Gjensidige har vi jobbet med å sikre liv, helse og verdier i over 200 år. En av grunnene til at vi har lyktes i så lang tid, er at vi hele tiden jobber med å utvikle oss i takt med - og helst i forkant av - de stadige endringene i forsikringsbransjen og samfunnet ellers. Hos oss vil du være en del av et stort fellesskap som trekker i samme retning mot et tryggere samfunn for alle, hvor du kan være stolt av at vi gjør mange konkrete grep for verden rundt oss.
Gjensidige Forsikring er et av Nordens største forsikringsselskap. Sammen med Gouda Reiseforsikring, som er eget brand i Gjensidige konsernet, har vi nå en felles nordisk alarmsentral i København, med 80 dyktige kollegaer med forskjellige nasjonaliteter. Her betjener vi alle konsernets nordiske reiseforsikringskunder i utlandet 24/7/365. Men nå oppretter vi en avdeling av alarmsentralen i Skien der våre norske kunder skal betjenes. Avdelingen vil lokaliseres sammen med reiseskadeteamet med 40 engasjerte kollegaer, der det vil bli en god sparring og samarbeid på tvers.
Vi er en sosial arbeidsplass der vi har stort fokus på det kollegiale og arbeider daglig tett sammen på tvers av teams, masse humor og det er alltid hjelp å få.
Din hverdag som Teamleder
Du vil inngå i et lederteam med 4 andre lederkollegaer i København. Ditt team vil bestå av ca. 14 assistanse koordinatorer fordelt på fulltid og timeansatte samt 1-2 supervisors. Du vil komme inn i en avdeling som du selv skal være med å starte opp og hvor det samtidig skal læres arbeidsrutiner, prosesser og systemer, naturligvis med god støtte fra teamet i København. Samtidig er det drift og personalledelse i hverdagen din, som for eksempel sikre at dine medarbeidere kalles inn på vakter i de populære ferieperioder hvor det er som mest travelt. Din avdeling lokaliseres sammen med reise-skade, som dere vil ha et tett samarbeid med, så vel som med alarmsentralen i København.
Du må forvente en del reiseaktivitet til København i opplæringsperioden og til Oslo, hvor en del av ledermøtene vil foregå.
Om deg som søker- Du har min. 5 års ledelseserfaring, gjerne fra alarmsentral eller liknende og har du erfaring med turnus er det en fordel, men ikke et krav.
- Du trives med å være involvert i den daglige driften og å få puslespillet til å gå opp.
- Du er vant til å jobbe med SLA og KPI og kan fint formidle disse.
- Det er naturlig for deg å gi feedback og coache dine medarbeidere både faglig og personlig og du er meget bevisst på å være ærlig i din kommunikasjon og følge opp.
- Du følger nye tiltak til døren og får dem implementert i samarbeid med dine kollegaer.
Utover dette er du klar til å brette opp ermene og få i gang en ny avdeling med et nytt team og få opparbeidet et sterkt team med høy faglig kompetanse. Du er klar og tydelig i ditt budskap og ikke minst ærlig i din kommunikasjon. Du viser gjerne vei for å komme i mål med de tiltak, strukturer og endringer som skal implementeres og alltid i dialog og sparring med dine kollegaer, som du har et meget tett samarbeid.
Hos oss får du
Vi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.
Vi gir deg også muligheten til å jobbe fra hjemmekontor etter avtale. Vi tror på fleksibilitet i arbeids-hverdagen, noe vi legger til rette for gjennom gode samhandlings- og arbeidsverktøy.
Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring og personalrabatter, firmahytter i inn- og utland, aksjespareordning, sommertid og fleksibel arbeidstid.
Vi flytter til nye og moderne kontorlokaler på Klosterøya i Skien i 2026.
Tiltredelse 1. mars 2025
Har du spørsmål, er du velkommen til å kontakte Leder for Gjensidige Travel Assistance, Vibeke Topp Rasmussen, mob +45 40959841
Vibeke Topp Rasmussen, (+45)40959841, vibeke-topp.rasmussen@gjensidige.dk
Søknadsfrist: 31.10.2024
Om bedriften
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum.
Sektor
Privat