Chatbot-team trenger koordinator
Vil du jobbe med kunstig intelligens, chatbot og bidra i vår fremtidsrettede satsning? Da kan du søke stilling som koordinator for vårt chatbot-team.
NAV Kontaktsenter er en av de fremste aktørene på chatbot i Norge og er blant de største og mest avanserte kontaktsentrene i landet. Vi består av 1000 ansatte som håndterer ca. 5,4 millioner brukerhenvendelser hvert år og er NAVs faglige førstelinje på telefon, chat, digitale kanaler og sosiale medier.
Som koordinator for chatbot-teamet blir du en del av NAV Kontaktsenter Styringsenhet som har et overordnet ansvar for kontaktsentrene i NAV. Enheten består av 52 medarbeidere fordelt på fem avdelinger, med hovedkontor i Bodø.
Chatbot-teamet består i dag av 7 chatbot-trenere med kontorplass Trondheim, Leikanger og Bergen. Chatbot-teamet og satsningen på kunstig intelligens ledes i dag fra Bodø.
Foretrukket arbeidsted er Bodø. Alternativt kan Trondheim eller Bergen vurderes. En av våre øvrige lokasjoner kan i særlige tilfeller vurderes.
NAV Kontaktsenter er hele tiden i utvikling. Du må derfor regne med endring i arbeids- og ansvarsområder.
Arbeidsoppgaver
- koordinere chatbot-teamets daglige oppgaver og prioriteringer
- redaktøransvar for chatbot i NAV
- videreutvikle chatbot som kanal i NAV, foreslå nye løsninger og delta i prosjekter for kunstig intelligens og automatisering
- prosjektplanlegging og innføring av nye løsninger
- koordinere og utvikle teamet med chatbot-trenere
- være chatbot-trener for å kunne bidra i den daglige driften og utviklingen av chatboten
Kvalifikasjoner
- minimum tre-årig utdanning fra høgskole eller universitet
- erfaring fra prosjektarbeid eller teamledelse
- interesse for teknologi og kunstig intelligens
- gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk samt kunnskap om klarspråk
Det er en fordel at du har erfaring med kundesenter og oppdatering av nettsider
Personlige egenskaper
Det er ønskelig at du:
- er oppfinnsom og endringsvillig
- kan jobbe selvstendig og strukturert
- er en god relasjonsbygger
- håndterer en uforutsigbar hverdag og ser løsninger
Vi tilbyr
- utfordrende og spennende arbeidsoppgaver i et engasjert og kompetent arbeidsmiljø
- en arbeidsplass som hele tiden utvikler seg til det beste for brukere og samfunn
- lønn som seniorrådgiver (kode 1364) med lønnsspenn fra kr. 593 500 til kr. 689 100 (ltr. 64 - 72). For særskilt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.
- god pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønn trekkes 2% pensjonsinnskudd)
Søknad og CV sendes via lenken nedenfor. Attesterte vitnemål og attester, inkludert fra videregående skole, lastes opp sammen med søknad. Vitnemål kan deles via www.vitnemalsportalen.no
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, ber vi om en autorisert oversettelse av dine papirer samt en godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no)
Kontaktinformasjon
Stine Hanssen, Leder for AI og automatisering, 991 58 791Daniel Sundnes, Avdelingsdirektør, 402 03 885
Arbeidssted
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAVReferansenr.:4607853008
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 09.02.2023
Om bedriften
NAV søker ansatte med hjerte for mennesker og våre fagområder. Vår visjon er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
NAV består av 22 000 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.
Mangfold er viktig i NAV. Mangfold bidrar til bedre problemløsing, økt kreativitet, større fleksibilitet og styrker kulturen og arbeidsmiljøet på arbeidsplassen. Vi oppfordrer derfor kandidater med ulik bakgrunn til å søke på stillinger hos oss, spesielt om du har hull i CV-en, innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne.
Ønsker du å bli unntatt fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Del gjerne ditt vitnemål eller karakterutskrifter via vitnemålsportalen.no.
NAVstilling